اختصاص 10 میلیارد تریلیون برای ایجاد شغل برای مددجویان اجتماعی


ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822048

قادری از ایجاد شغل برای مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: طرح های توانمندسازی برای ایجاد 100 هزار شغل پایدار برای جامعه هدف در سال جاری داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد گادری امشب در بازدید از مراکز توانبخشی بروجرد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رشادت خانواده شهداست و سازمان بهزیستی سازمانی است امدادی، اورژانس و پشتیبانی که برای هر چه بیشتر خدمات ارائه می کند. و اکنون هفت میلیون نفر تحت پوشش این سازمان هستند.

وی افزود: درهای سازمان سعادت به روی گروه های کارشناسی جهادی باز است و از این پس وظیفه داریم از ظرفیت گروه های جهادی برای خدمت به جامعه هدف استفاده کنیم.

رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر از معلولان جسمی، حرکتی، نابینا و ناشنوا تحت پوشش و خدمات لازم هستند.

قادری از ایجاد شغل برای 100 هزار نفر در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جدید بر اساس گشایش ایجاد شده در بودجه سازمان، بودجه امسال را به صورت برنامه محور اصلاح خواهیم کرد و طرح های توانمندسازی را خواهیم داشت که شامل 100 نفر می شود. ایجاد هزار شغل پایدار برای جامعه هدف در سال جاری و وظیفه ماست که نرخ اشتغال سال گذشته را که حدود 70 هزار نفر است چند برابر کنیم.

وی با اشاره به منازل مددجویان خاطرنشان کرد: بهزیستی یکی از سازمان های پیشرو است و در برنامه های مختلف با همکاری سایر دستگاه ها سعی در ایجاد سرپناه برای مددجویان داشته است. 160000 واحد در چند سال گذشته تحویل مشتریان شده است دولت مردمی تفاهم نامه ای بین رفاه و وزارت راه برای ساخت 160000 واحد منعقد کرده است که از این تعداد 120000 واحد شهری و 40000 واحد روستایی و 60000 نفر از جامعه هدف ما هستند. ثبت شده اند.

رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: از تبصره 16 که جهش خوبی است با همت نمایندگان 10 میلیارد تن فولاد برای ایجاد اشتغال پایدار در اختیار سازمان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید