500 هزار شغل در کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد می شود

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781332

بختیاری گفت: با راهبردهای برنامه ای این نهاد انقلابی تا پایان سال 1401 برای مددجویان تحت پوشش در نقاط مختلف کشور 500 هزار شغل ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مرتضی بهتیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز چهارشنبه در سفر دو روزه به استان مرکزی و دیدار با نماینده ولی فقیه و جلسه شورای غروب استان با اشاره به برنامه های اشتغال این نهاد گفت: هدف گذاری 300 هزار فرصت شغلی خواهد بود. تا پایان سال جاری در کمیته پشتیبانی کشور اجرایی شود.

وی افزود: توانمندسازی ارباب رجوع، ایجاد درآمد پایدار و حفظ کرامت مردم از توصیه های مقام معظم رهبری به کارکنان کمیته همیاری امام خمینی (ره) است و تمامی فعالیت های این نهاد انقلابی بر اساس آن برنامه ریزی و پیگیری می شود. سه اصل اساسی.”

بختیاری بیان کرد: ایجاد اشتغال، ساخت و تعمیر منازل و تقویت روحیه خودباوری و خودباوری در بین محرومان از جمله راهکارهای توانمندسازی این نهاد حامی است که ثمربخشی آن موجب افزایش رضایت خیران و مشتریان شده است.

وی گفت: سهم اشتغال زایی کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان مرکزی در سال جاری 6 هزار و 700 فرصت شغلی شناسایی شده و 4 هزار میلیارد ریال وام به جویندگان کار اختصاص یافته است.

رئیس کمیته حمایت از امام خمینی (ره) ادامه داد: استان مرکزی در همه زمینه های جمع آوری زکات واجب، زکات مستحبی، نذر و فدیه و همچنین در توزیع عادلانه بین نیازمندان و مددجویان سرآمد است و از تجربه خوبی برخوردار است و این مهم در نتیجه همه هماهنگی ها اعضای شورای زکات استان محقق شدند.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت خشکسالی و کاهش زراعت بهره برداران کشاورزی باعث شده است که زکات مستحبی از زکات واجب فراتر رود و نظر علما و آیات عظام در خصوص جمع آوری زکات مستحبی توسط کمیته امداد را می طلبد.

سفر به شهرستان های خمین و شازند، دیدار با مددجویان، دیدار با خیران، شرکت در جشن توانمندسازی 2500 خانوار، بهره برداری از 201 مسکن محرومان و بهره برداری از خانه اکرام اراک از مهم ترین برنامه های رئیس اداره کل پست امام خمینی به استان مرکزی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید