ایجاد 500 هزار شغل برای جامعه هدف کمیته همیاری استان خراسان رضوی

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800213

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت؛

سلم آبادی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغال زایی و حمایت از اقتصاد کشور، این نهاد در نظر دارد در سال آینده 500 هزار شغل در استان ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با امام جمعه و فرماندار تربت حیدریه گفت: «.

وی افزود: این نهاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغالزایی و حمایت از اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال 500 هزار نفری را در سال آینده در استان در نظر گرفته است.

سلم آباد با بیان اینکه حفظ کرامت مددجویان اولویت اول ارائه خدمات در این نهاد است، به رفع مشکلات اداری مددجویان با اجرای طرح هوشمند امداد از بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته امداد 27 وب سرویس ها نیازهای مشتریان به صورت آنلاین در اختیار کارشناسان این موسسه قرار می گیرد و نیازی به مراجعه جامعه هدف به سازمان های مذکور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در این دیدار گفت: کمک به خانواده باعث بی نیازی آنان می شود.

علی اکبر کیپور فار ماندار تربت حیدریه با اشاره به لزوم ارائه خدمات به نیازمندان در اقصی نقاط شهرستان گفت: برای کمک به سنگ بهسازی و یا تقویت شد.

سید سعید عبدالله زاده رئیس کمیته پشتیبانی تربت حیدریه نیز گفت: بیش از 16 هزار نفر از نیازمندان تربت حیدریه بهره مند از خدمات این نهاد هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید