آزادسازی 2 هزار میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی کمیته همیاری خراسان رضوی


ساعت: 14:56
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881123

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد؛

دانشور گفت: امسال 2 هزار میلیارد تومان برای ایجاد طرح های اشتغال این سازمان در حر اسان رضوی در نظر گرفته شده که 20 درصد آن سهم شهرستان تربت حیدریه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سلمان دانشور معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک های تربت حیدریه اظهار داشت: اهتمام بانک ها در اشتغال زایی به نیازمندان، امید به آینده و سعادت را در خانواده ها ایجاد کرده و موجب رضایت آنان شده است.

وی گفت: پارسال با 700 میلیارد تومان 22 هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد شد که معادل 12 درصد اشتغال در کل استان است.

دانشور تصریح کرد: با افزایش چشمگیر اعتبارات در سال جاری سهم استان در قالب تبصره های 16، 18 و صندوق امداد استان 2 هزار میلیارد تومان است که 20 درصد آن به تربت حیدریه اختصاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح های اشتغال کمیته امداد در سال 1401 موجب کاهش اثرات اجتماعی و فرهنگی بیکاری در استان زود شود.

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه در این نشست گفت: انتظار می رود بانک ها علاوه بر انجام وظایف محوله، فرصتی برای رفع مشکلات مشتریان به ویژه نیازمندان بیابند.

کیپور با اشاره به موفقیت کمیته امداد در استخدام نیازمندان، از مدیران بانک ها خواست حداقل الزامات قانونی را در رابطه با اخذ ضمانت از جامعه هدف کمیته امداد و بنیاد شهید اجرا کنند.

سید سعید عبدالزاده رئیس کمیته امداد تربت حیدریه نیز با تقدیر از تعامل و همکاری بانک های شهرستان در خدمت رسانی به نیازمندان در گروه مدیران بانکی به جذب 100 درصدی وام در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: با سه برابر شدن خودبخودی ها. استمرار وام های این موسسه در طول سال در حال حاضر 85 میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص دارد که برای اجرای طرح های اشتغال در خانواده امدادی و حمایتی تعیین شده توسط دولت محترم به متقاضیان پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید