تخصیص 1900 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال در سال جاری/ منابع تسهیلات اشتغال کمیته همیاری خراسان رضوی سه برابر شد.


ساعت: 09:39
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885643

سلام آبادی از افزایش 3 برابری منابع صندوق های اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال 1401 کمک های اشتغال بالغ بر 1900 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا سلام آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: یکی از فرصت های بسیار خوبی که در حوزه خدمت رسانی و فعالیت امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده بحث اشتغال است. و تسهیل اشتغال و کارآفرینی برای خانواده های تحت حمایت.

وی با بیان اینکه خانواده هایی که به دلیل کمبود سرمایه نتوانستند کار کنند می توانند از تسهیلات اشتغال استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در سال 1401 منابع تبصره 16، تبصره 18 و هم افزایی که از محل صندوق استانی و بانک ها وجود دارد رسیده است. میلیاردها تومان تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه میزان کمک ها نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای پرداخت کمک ها هستیم بیش از 2000 نفر. . از تسهیلات کمیته امداد بهره مند شدند و در این چند ماه امسال 135 میلیارد تومان پرداخت کردیم.

وی در ادامه اذعان داشت: این مبلغ پرداختی نشان دهنده همکاری و هم افزایی خوب کارگروه اشتغال استانی و شهری و تعامل بسیار خوب بانک است و امیدواریم تا پایان سال به جذب 100 درصدی از نظر مقدار و کمیت برسیم. .

سلام آبادی بیان کرد: بخش زیادی از این تسهیلات به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اختصاص می یابد و بخشی از منابع نیز در اختیار افراد بدون حمایت قرار می گیرد که باید شرایطی مانند عدم دریافت مستمری از سایر نهادها، نداشتن بیمه نامه را داشته باشند. 5 دهک.جامعه و… دارند.

وی با بیان اینکه امسال تلاش می کنیم 30 درصد منابع در اختیار افراد غیر حامی که شرایط لازم را دارند، باشد، تصریح کرد: امسال هدف ایجاد 20 هزار شغل و همچنین حمایت از 10 تا 13 هزار فرصت شغلی است. به ویژه طرح های کشاورزی و دامپروری که قبلاً ایجاد شده بود در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید