چهارشنبه سوری و آمادگی 100 درصدی اضطراری / آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری در کهگیلویه ‌بویر احمد


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815702

چهارشنبه سوری یکی از جشن های کهن ایرانی است که متاسفانه در دهه های اخیر از مسیر اصلی خود منحرف شده و جای خود را به انفجارهای ویرانگر داده است تا اورژانس مانند همیشه در آماده باش صددرصدی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سخنگوی اورژانس 115 استان با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال، زمان تحویل سال نو، تعطیلات نوروزی و روز طبیعت روزهای ویژه است، گفت: ارائه خدمات اورژانس 115 به اورژانس 115 اعلام شد. : با توجه به گردشی بودن چهارفصل در استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی اورژانس 115 و خدمات درمانی و پرستاری مناسب ارائه می شود.

محمدامین نیکوی نژاد افزود: جراحات ناشی از مواد محترقه و منفجره یا آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال تهدیدی جدی برای سلامت انسان ها به ویژه کودکان و نوجوانان است و هرگونه بی توجهی به ایمنی و سهل انگاری می تواند موجبات جانی و مالی شدید و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. ضرر و زیان. «به دنبال جبران باشید.

وی با اشاره به آمادگی کامل اورژانس 115 برای چهارشنبه آخر سال و فراخوان کارکنان، گفت: در کنار پایگاه های موجود، آمبولانس های بیشتری برای امشب آماده و در مکان های اعلام شده مستقر خواهند شد. توسط شورای تامین استان.”

وی به آمادگی 24 ساعته نیروهای پشتیبانی اعم از عملیاتی و اداری اشاره کرد و گفت: علاوه بر آمبولانس های شاغل در پایگاه های شهری و جاده ای، آمبولانس های 11 نفره نیز در خروجی کمربندی یاسوج – اصفهان حضور خواهند داشت. “

نیکویی در پایان گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم موارد مربوط به حوادث رانندگی و توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی را به دقت رصد و با تاکید بر رعایت نکات پیشگیرانه در صورت بروز حادثه با شماره تلفن 115 تماس گرفته و آرامش خود را حفظ کنند. «جزئیات حادثه مرکز تماس اورژانس را ارائه دهید تا همکاران ما بتوانند در سریع ترین زمان ممکن مؤثرترین راه را برای کمک به شما انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها نقش مهمی در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دارند و می توانند خطرات آتش بازی را به کودکان و نوجوانان خود آموزش دهند و به آنها نشان دهند که چقدر در برابر مواد قابل اشتعال و مواد منفجره آسیب پذیر هستند.

نیکونژاد در این گفتگو با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها 2 مورد چهارشنبه سوری در شهرستان گچساران داشتیم، گفت: با این خبر تاکنون گزارشی از حوادث چهارشنبه سوری نداشته ایم و امیدواریم این روند طی شود. ادامه هید. “

این خبر تا پایان امشب به روز می شود و صبح زاگرس آمار حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال را به اطلاع عموم خواهد رساند.

صبح زاگرس بر اساس رسالت ذاتی خود به تمامی جوانان، نوجوانان و علاقمندان به شرکت در این آیین توصیه می کند مراقبت از خود و زندگی برای خود و دیگران را با احتیاط و پرهیز از رفتارهای پرخطر در اولویت قرار دهند. ناراحت نباشید، مواد اشتعال زا و محترقه را از دسترس کودکان دور نگه دارید، از مواد قابل اشتعال و انفجاری، ترقه و ترقه دست ساز استفاده نکنید و از ایجاد صداهای ناهنجار و ترسناک بپرهیزید زیرا عید نوروز نزدیک است و آسیب های احتمالی این تعطیلات ممکن است به خانواده ما آسیب برساند. .

آخرین آمار حوادث روز چهارشنبه کهگیلویه و بویراحمد:

ساعت 10:30 صبح چهارشنبه اواخر سال 1400 گزارشی مبنی بر تصادف در سراسر استان گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید