اورژانس: تعداد کشته شدگان حوادث چهارشنبه سوری به 10/44 نفر قطع شد و 112 نفر زخمی شدند.

اورژانس: تعداد کشته شدگان حوادث چهارشنبه سوری به 10/44 نفر قطع شد و 112 نفر زخمی شدند.

روز جدید : رئیس اورژانس کشور گفت: متأسفانه از 10 بهمن تا امروز تعداد مجروحان به 364 نفر و فوتی ها 10 نفر است. رئیس اورژانس کشور افزود: شب گذشته انفجاری در منطقه جنت آباد تهران داشتیم که حدود 15 نفر مجروح شدند.

صداوسیما: رئیس اورژانس کشور گفت: متاسفانه از اول بهمن ماه تا امروز تعداد مصدومان در پایان سال به 364 نفر و تعداد فوتی ها به 10 نفر رسید.

جعفر میادفر افزود: از مجروحان 31 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند، 44 نفر قطع عضو، 112 مصدوم چشم و 181 نفر سوخته اند.

رئیس اورژانس کشور افزود: شب گذشته انفجاری در منطقه جنت آباد تهران داشتیم که حدود 15 نفر مجروح شدند.

وی گفت: تمام درخواست ما از هموطنان این است که خانه و کاشانه خود را ترک نکنند، در کنار خانواده باشند و مراقب فرزندان خود باشند.

میادافر گفت: این صداها علاوه بر انفجار، آسیب های جدی به سالمندان، افراد مبتلا به ناراحتی قلبی و زنان باردار وارد می کند که حدود 70 درصد مصدومان استفاده کننده از مواد منفجره هستند و حدود 30 درصد از رهگذران یا به طور غیرمستقیم از این آسیب ها رنج می برند. چالش ها و مسائل.”

رئیس اورژانس کشور گفت: عاجزانه از آنها می خواهیم که امشب در کنار خانواده خود باشند تا خدای ناکرده عید را به نفع خانواده و هموطنان تلخ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید