همه دستگاه ها باید در ارائه خدمات به بخش کشاورزی جدی باشند/خدمت به مردم عملگرا باشند نه شعار دادن.


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819798

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه باید در خدمت به مردم عمل گرا باشیم نه شعار، گفت: همه دستگاه های ذیربط باید با حداکثر توان و جدیت در ارائه خدمات کشاورزی در این شهرستان تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «حسین ذاکر استکامتی» فرماندار آستانه اشرفیه در تاریخ 8 دی گفت: نباید فقط شعار خدمت به مردم داد، بلکه باید در عمل عمل کرد. من هم برای خدمت به مردم آمدم بزرگ شدم تا برای مردم خرج کنم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه آب کشاورزی گفت: تمامی دستگاه های ذیربط باید با حداکثر ظرفیت و جدیت برای ارائه خدمات در حوزه کشاورزی در شهرستان تلاش کنند.

فرماندار آستانه اشرفیه، کشاورزی را موضوع امنیت غذایی دانست و گفت: همه می دانیم که کشاورزان در قبال رنج برنج دریافت می کنند و تشکیل شورای حفاظت از آب و تلاش مدیران شهرستان برای کاهش این رنج کشاورزان است.

وی با اشاره به نبود زیرساخت های لازم برای تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی و مدرن افزود: با توجه به کاهش بارندگی و عدم ذخیره بهینه آب در پشت سد، باید اطمینان حاصل کنیم که کشاورزان ما نگران آب نباشند. تامین برای کشاورزی آنها.”

در این جلسه کارشناس هواشناسی از بارش باران در ماه های بهار و افزایش میانگین دمای گیلان در تیرماه خبر داد. اقدامات دهیاران و شوراهای شهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص اقدامات جهادی با توجه به تشریح وظایف سازمانی در حوزه نظارت و کشاورزی، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی توزیع و تامین کودهای شیمیایی و سایر شوراها. اعضا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید