نظارت جدی بر پروتکل ها در مطب پزشکان باید مورد توجه جدی قرار گیرد/ تاج هنوز تمام نشده است، مردم به آن ایمان داشته باشند.


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820652

استاندار سیاسی، اجتماعی و سیاسی چهارمحال و بختیاری:

محسن حسین میرزایی گفت: یکی از مراکز مهمی که برای رعایت پروتکل های بهداشتی نیاز به نظارت دقیق دارد، مطب است. در این زمینه نباید هیچ برخورد و اطمینانی وجود داشته باشد. وقتی مردم رعایت پروتکل‌ها را در این مراکز ببینند، بیشتر تمرین می‌کنند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد درمان بیماری های قلبی عروقی استان گفت: مردم باید باور کنند که تاج هنوز تمام نشده و ادامه دارد.

وی افزود: نرمال سازی نباید در بین انسان ها رواج داشته باشد زیرا سویه جدید بیماری عروق کرونر حتی از omicron مسری تر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس و دانشگاه ها باید با فراهم آوردن فضای امن اعتماد خانواده ها، دانش آموزان و دانش آموزان را جلب کنند. این مکان‌ها باید تهویه مناسبی داشته باشند و فاصله اجتماعی رعایت شود.»

حسین میرزایی گفت: مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس باید توجه داشته باشند تا از حضور دانش آموزان بیمار در مدارس جلوگیری شود.

وی گفت: نظام ایران من بسیار مهم است و باید مورد توجه جدی گروه های مختلف از جمله اصناف قرار گیرد و همه فعالیت های اجتماعی باید از طریق این سامانه رصد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کمبود دانش آموز در مدارس و آسیب هایی که می تواند این مشکل را ایجاد کند باید به خوبی برای آنها و خانواده هایشان تبیین شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه باید میزان تزریق نوبت سوم در چهارمحال و بختیاری افزایش یابد، گفت: بازرسی ها باید جدی، مستمر و با بازخورد مناسب باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مراکز مهمی که نیاز به نظارت دقیق دارد، مطب است که نباید در این زمینه برخورد و اطمینان خاطر وجود داشته باشد، مردم وقتی پروتکل هایی را که در این مراکز رعایت می شود ببینند عملا بیشتر پیگیری می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سرویس مدارس باید توسط مدیر مدرسه و انجمن اولیا و مربیان انجام شود و ربطی به استاندار ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید