دخالت مردم و مسئولان در امر تاج و تخت در استان سمنان / تزریق دوز سوم باید مورد توجه قرار گیرد.

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789626

فرشید فریوربا با اشاره به تداوم روزهای بدون فوت عروق کرونر در استان سمنان گفت: تسریع در روند واکسیناسیون و بهبود بیماری عروق کرونر قلب در استان سمنان حاصل همکاری خوب مردم و مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; در جدیدترین رنگبندی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان سمنان 2 تغییر در رنگ تاج داشت و دامغان و شاهرود از نارنجی به زرد تغییر رنگ دادند.

به ترتیب شهرهای سمنان، شاهرود، دامگان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه هم اکنون زرد و شهرهای آرادان و میامی در رنگ آبی تاج قرار دارند.

فرشید فریور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با مرآت، در تشریح وضعیت اخیر بیماری عروق کرونر قلب و بستری شدن در مجتمع دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: تنها 3 نفر در بیمارستان بستری هستند و بقیه در قرنطینه هستند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از تسریع در روند واکسیناسیون افزود: خوشبختانه تسریع در این روند حاصل همکاری خوب مردم و مسئولین است و باید علاوه بر مورد دوم به این روند نیز توجه ویژه ای شود. تزریق دوم. دوز).

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پایان گفت: میزان تکمیل واکسیناسیون مناسب است و امیدواریم دیگر شاهد افراد بالای 12 سال بدون واکسن نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید