کمتر از یک درصد جمعیت استان زنجنگ دوز تقویتی واکسن کرونا را به خود تزریق کرده اند/ از ۲۴ مردادماه خدمات صنفی به شرط تزریق ۳ دوز واکسن ارائه می شود.


ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884957

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با توجه به اینکه مدیریت هوشمند کرونا در دوره گذشته موفق بود، بر این اساس از 24 مرداد ماه جاری، تمامی خدمات در سامانه ایران من برای تراکنش های مختلف تحت پوشش ارائه می شود. شرط تزریق حداقل 3 دوز واکسن کرونا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مشود تگیلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی تصریح کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در چهار هفته گذشته در بیمارستان‌ها و سرپایی‌ها تقریباً 9 برابر شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مراکز واکسیناسیون در استان در همان محل یا نزدیک به آن بازگشایی می شود، افزود: واکسیناسیون در روستاها در مراکز بهداشتی درمانی انجام می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان 790 هزار نفر در استان زنجان باید دوز تقویت کننده دریافت کنند و گفت: کمتر از یک درصد از این جمعیت دوز تقویت کننده دریافت کردند.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیمات ستاد کرونا در استان اطلاع رسانی در خصوص تزریق این دوز واکسن است، گلوکومتر و ماسک را رعایت کنید.

تقیلو با بیان اینکه هر فردی که دوز اول، دوم یا سوم را تزریق کرده است باید 6 ماه بعد دوز تقویت کننده تزریق کند، خاطرنشان کرد: تمام واکسن ها موجود است و محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه مدیریت هوشمند کرونا در دوره گذشته موفق عمل کرده بود، بر این اساس از 24 مرداد ماه جاری تمامی خدمات در سامانه ایرانمان برای تراکنش های مختلف به شرط تزریق حداقل 3 دوز واکسن کرونا ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید