کندی روند جابجایی مطب پزشکان خارج از محدوده مرکزی شهر زنجان / لزوم همراهی سایر آژانس های جابجایی مطب


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821863

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه حدود 70 درصد از مراکز درمانی در مرکز زنجان مستقر هستند، گفت: انتقال این کلینیک ها به سایر نقاط شهر، هرچند به کندی، مستلزم ادامه کار است.حمایت از سایر وسایل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: جابه جایی درمانگاه ها از مرکز شهر به مکان ها و خیابان های دیگر نیازمند حمایت سایر ارگان ها از جمله سازمان شهرداری و شورای شهر است چرا که کار بسیار سخت و فراتر از مسئولیت سازمان نظام پزشکی به تنهایی است.

وی با بیان اینکه شهرداری باید فضایی را در اطراف شهر، شهرک ها، خیابان های همجوار فراهم کند تا امکان جابجایی درمانگاه ها به مکان های دیگر فراهم شود، گفت: مکان مشخصی برای انتقال پزشکان به نقاط دیگر وجود ندارد، بنابراین اولین قدم باید از این طریق برداشته شود. موسسه، نهاد.

رئیس سازمان نظام پزشکی زنجان گفت: پزشکان با روند بسیار کندی که بسیار کند است، مطب خود را به سایر نقاط منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد مراکز درمانی در مرکز شهر مستقر هستند، گفت: در تلاش هستیم تا مراکز درمانی و مطب ها را از مرکز شهر متمرکز و خارج کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور مناسب سازی کلینیک ها برای ارجاع بیماران با شرایط خاص مانند استفاده از ویلچر؛ وی با بیان اینکه سازوکاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آنها به گونه ای اجرا می شوند که موضوع انطباق و رعایت استانداردها کاملا رعایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید