واکنش پزشک مشهدی به موضوع بی حجابی زنان در مطب: تنها فرد بی حجاب شوهر بیمار به دلیل پوشیدن آستین کوتاه بود/ پس از عدم مراجعه خارج از ساعت، تهدید به پلمب کرد.

واکنش پزشک مشهدی به موضوع بی حجابی زنان در مطب: تنها فرد بی حجاب شوهر بیمار به دلیل پوشیدن آستین کوتاه بود/ پس از عدم مراجعه خارج از ساعت، تهدید به پلمب کرد.

پس از حواشی و داستان هایی که در رسانه ها و فضای مجازی نقل شد، حالا کتر علی مرادی نامه ای منتشر کرد و درباره روز حادثه توضیحاتی داد. وی در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را 6 فروردین 1402 اعلام کرد و شرایط مطب شخصی خود را به دلیل تعطیلات شب قدر شلوغ دانست و عیادت از بیمار در این مدت را با تعیین وقت قبلی عنوان کرد. وی در بخشی از توضیحات خود عنوان کرد: همسر بیمار پس از عدم حضور در ویزیت پس از ساعت کاری، با کارکنان مطب درگیری لفظی و تهدید به پلمب مطب خصوصی پزشک داشت.

واکنش پزشک مشهدی به موضوع بی حجابی زنان در مطب: تنها بی حجاب شوهر بیمار به دلیل پوشیدن آستین کوتاه بود/ بعد از اینکه خارج از قرار ملاقات نگرفت، تهدید به پلمب کرد. دو روز پیش خبری مبنی بر عدم پذیرش بانوی با حجاب منتشر شد که توسط پزشک برای ویزیت مجازی معرفی شد و منبع خبر صحبت ها و شکایت های همسر این زن جوان بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به این خبر واکنش نشان داد. پدرام پاکاین با اشاره به ارجاع یکی از اعضای هیأت علمی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر امتناع از پذیرش خانم محجبه به کمیته انضباطی اعضای هیئت علمی گفت: ادعای اختلاف با بیمار بر سر تعیین وقت جلسات و شکایت بوده است. قبول نمی شود در هیات انضباطی رسیدگی می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در گفت وگو با خبرگزاری فارس از پلمب مطب مشهد خبر داد.

اما اکنون دکتر علی مرادی، دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری در دانشگاه هاروارد، طی نامه ای خطاب به دکتر تقی پور، رئیس هیات علمی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است. هیئت انضباطی دانشگاه علوم پزشکی مشهد.

وی در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را 5 فروردین 1402 اعلام کرد و شرایط مطب شخصی خود را به دلیل تعطیلات شب های قدر شلوغ عنوان کرد و عیادت از بیمار در این مدت را با تعیین وقت قبلی عنوان کرد.

وی در بخشی از توضیحات خود عنوان می کند که همسر بیمار پس از عدم ویزیت پس از ساعت کاری، با کارکنان مطب درگیری لفظی پیدا کرده و تهدید به پلمب مطب خصوصی پزشک شده است.

دکتر علی مرادی در ادامه توضیحات خود به حضور بیماران و تصاویر دوربین های مداربسته به عنوان شاهد اشاره می کند و به دلایل ذکر شده در این نامه از همسر بیمار شکایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید