سازمان نظام مهندسی کشاورزی; مبنای اصلی تحقق شعار سال در بخش کشاورزی


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817078

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛

یاوری با اشاره به اینکه انتشار و انتقال دانش در محیط کشاورزی یکی از سیاست های مهم و اساسی این سازمان در توسعه بخش کشاورزی است، گفت: این بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاوری در گفت و گو با مرصادنیوز با تاکید بر اینکه انتشار و انتقال دانش در محافل کشاورزی یکی از سیاست های مهم و اساسی این سازمان در توسعه بخش کشاورزی است، گفت: کشاورزی و منابع طبیعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراکز انتشار دانش و فناوری های نوین در بخش کشاورزی مراکز غیردولتی خدمات کشاورزی مستقر در روستاها هستند، خاطرنشان کرد: این مراکز می توانند نیروی متخصص را در قالب کشاورزی پیمانی و دانش مزدی تلفیق کنند. انتقال روستاها از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن و دانش بنیان.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه گفت: این سازمان با ساماندهی و راه اندازی غیرنظامی نقشی بی بدیل در ارائه خدمات صدور پروانه کسب در اسرع وقت و نزدیک به محل سکونت کشاورزان ایفا کرده است. خدمات کشاورزی دولتی شرایط لازم را برای سرمایه گذاری در استان و در نتیجه تولید و اشتغال پایدار فراهم کرد.

این کارمند در پایان با ابراز امیدواری برای عبور از رکود اقتصادی موجود در کشور و رفع بیکاری فارغ التحصیلان این بخش در سال جاری گفت: استاندار مردمی و پرتلاش استان می توانیم از هر مانعی عبور کرده و به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید