تحقق شعار سال؛ راهبرد اصلی و محوری همه فعالیت ها در هرمزگان خواهد بود


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816970

دوستی با بیان اینکه تحقق شعار تولید؛ استقرار دانش، ایجاد اشتغال راهبرد اصلی و اساسی همه طرح ها و فعالیت های هرمزگان در سال 1401 خواهد بود، گفت: آن را انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز دوشنبه با تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ ایشان بر اساس دانش اشتغالزایی گفتند: همه ما سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای رسیدن به این عنوان و شعار حکیمانه و معقول تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دولت مقتدر مردمی ایران به رهبری آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا در راستای تحقق سناریوی بزرگ ولایت در خدمت به ملت شریف ایران تلاش می کرد. کشور ما همچنان شعار می دهد. استقرار دانش، ایجاد اشتغال، راهبرد اصلی و محوری تمامی برنامه ریزی ها و فعالیت ها در سال 1401 خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان تلاش کرده ایم با برنامه ریزی مدون و دقیق و در طول این مدت با عدالت برنامه ریزی شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان پیشرفت کنیم. تمامی ظرفیت های هرمزگان برای اجرای سیاست و شعار تولید؛ مبتنی بر دانش، ایجاد شغل است.

دوستی بیان کرد: تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال حلال بسیاری از مشکلات جامعه است و هرمزگان با قابلیت های فراوانی که دارد می تواند نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار داشته باشد.

وی گفت: استان هرمزگان به عنوان قطب اصلی اقتصادی کشور مملو از استعدادهای فراوان در زمینه فعالیت های دانش بنیان و اشتغال زایی است که شکوفایی آن در سال 1401 مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا زمینه توسعه چشمگیر فعالیت جوانان در شرکت های دانش بنیان در هرمزگان را فراهم کنیم و شاهد رونق تولیدات آنها و افزایش اشتغال باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید