هرمزگان می تواند گل سرسبد تحقق شعار سال باشد/ قله های اشتغال زایی با ظرفیت جوانان فتح می شود.


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816891

شیخ بزماندگان گفت: بی شک استان هرمزگان مملو از منابع خدادادی و نیروی جوان انقلابی می تواند پرچمدار تحقق شعار سال باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بازماندگان نماز جمعه بندرپل صبح امروز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز؛ وی با اشاره به نامگذاری سال 1404 توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، اشتغالزایی، دانش بنیان» گفت: ظرفیت های زیادی در این حوزه در استان حاصلخیز هرمزگان وجود دارد که می تواند گل سرسبد باشد. شعار سال در کشور».

وی افزود: بی شک استان هرمزگان مملو از منابع خدادادی است که ظرفیت معادن این استان از یک سو و مزایای خلیج فارس از سوی دیگر باعث افزایش ظرفیت این استان.”

این عالم اهل سنت جنوب کشور بر لزوم استفاده از نیروی انقلابی به کار گرفته شده توسط جوانان تاکید کرد و تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم می توانند پرچمدار تحقق شعار سال با استفاده مناسب از آن باشند. کار میدانی.

شیخ بزمندگان با بیان اینکه هرمزگان ظرفیت های اقتصادی مهمی دارد، ادامه داد: این استان با بهره گیری از دانش جوانان خود می تواند قله های اشتغال زایی را فتح کند و بار دیگر ستاره ای برجسته در آسمان باشد.

وی گفت: تحقق این شعار در هرمزگان تنها با تسهیل و حمایت مسئولان و جهادگران تلاش های مردم مقاوم این استان به ویژه جوانان محقق می شود.

این دانشمند اهل سنت جنوب با بیان اینکه در این زمینه نباید از حمایت شرکت های دانش بنیان غافل شد، خاطرنشان کرد: حمایت های ویژه دولت از پارک های علم و فناوری در سراسر کشور و همچنین اهمیت شرکت های دانش بنیان می تواند به ما کمک کند. در این مسیر چند قدم به جلو بردارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید