رویداد گنجینه با هدف حمایت از طرح های خلاقانه و اشتغال زایی در هرمزگان راه اندازی شد


ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907713

باوکار گفت: رویداد گنج با هدف شناسایی و حمایت از طرح های اشتغال زایی گروه های جهادی در استان هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ دکتر یاسین باوکار مسئول بسیج بسیج هرمزگان صبح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد گنج در هرمزگان گفت: رویداد گنج با همت بنیاد علوی و بسیج در استان هرمان و با هدف برگزاری برگزار می شود. این رویداد برای کمک به گروه های جهادی پیش از این است. هدف از برگزاری این رویداد اطلاع رسانی به جامعه بود که باید برنامه های خلاقانه و اشتغال زایی خود را برای خدمت به مردم ارائه دهند.

باوکار بیان کرد: بیش از ده ها طرح از سوی گروه های جهادی استان هرمزگان ارسال شده است و طرح ها مورد حمایت مسئولان و کارگران مربوطه قرار می گیرد و گروه های جهادی ارائه دهنده طرح در این رویداد حضور دارند و این رویداد همچنان ادامه دارد. برای دو روز.

وی خاطرنشان کرد: طرح های ارائه شده از سوی فعالان جهادی به دنبال رفع مشکلات مردم در زمینه های اشتغال، سازندگی، آموزشی، فرهنگی و … است.

باوقار افزود: طرح های ارسالی از سوی مسئولان استانی و قضات بنیاد بسیج سازندگی و علوی در حال ارزیابی است.

وی تصریح کرد: رویداد گنج بسیار مهم و پربرکت است و ثمره رویداد گنج شناسایی طرح های مهم و حمایت از گروه های جهادی و معرفی آنهاست. گروه های جهادی زیادی در شهرها و روستاها فعال هستند و رویداد گنج زمینه ای برای شناسایی و کشف استعدادهای درخشان آنها فراهم کرد تا با شکوفا شدن این استعدادها مشکلات مردم حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید