اولین فروشگاه تخصصی پوشاک نوجوان را در قزوین راه اندازی کردم/ توسعه کار و اشتغال زایی مهمترین هدف من است.

زنانی که با مردان در عرصه های مختلف اقتصادی برای رسیدن به اهداف نظام و رشد و توسعه کشور همکاری می کنند.

سوزان یوسفلی یکی از بانوان جوان کارآفرین و فعال قزوینی است که توانسته با ایده های خلاقانه و نوآورانه محصولات خود را در فروشگاه تخصصی پوشاک نوجوان در قزوین عرضه کند و در زمینه پوشاک حرفی برای گفتن دارد.

در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی با اشاره به دغدغه های خود در زمینه پوشش گفت: موضوع پوشش از دوران نوجوانی برایم مهم بوده و همیشه دوست داشتم بهترین لباس ها را بپوشم.

وی افزود: در سن 23 سالگی با نگاهی به وضعیت فعلی بازار پوشاک و مدل ها و مدل های عرضه شده متوجه شدم که نوجوانان بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند زیرا مد با پوشش مناسب را حق مسلم همه می دانم اما متأسفانه محصولاتی متناسب با سنشان که در بازار وجود نداشتند، تصمیم گرفتم برای رفع این دغدغه ها وارد عرصه طراحی و تولید لباس برای نوجوانان شوم.

طراحی لباس به سبک مدرن با حفظ شئونات اسلامی هدف اصلی من است

این جوان کارآفرین گفت: طراحی لباس به سبک مدرن با حفظ شئونات اسلامی هدف اصلی من است و در این راستا تلاش کرده ام و معتقدم اگرچه برداشتن اولین گام ها در هر کاری دشوار است، اما همچنان ادامه خواهد داشت. صاف. “

وی گفت: افراد زیادی در زمینه پوشاک فعال هستند، اما برای تمایز کار تولیدی خود از سایر سبک های پوشاک، از ایده های خلاقانه بهره بردیم و همراه با لباس، کوله پشتی متناسب با هر چیزی طراحی و تولید کردیم. محبوب شدن.”

bb4c63b8 7a49 4b67 a166 d7f935e62af8 خبر خاکستری

پذیرش مشتری انگیزه من را افزایش داد

یوسفلی گفت: همچنین کیف و روسری مناسبی را در کنار لباس نوجوان تولید و عرضه کردیم که با ارائه محصولات در قزوین و تهران با نقدهای خوبی مواجه شدیم و این انگیزه ای شد تا در این مسیر با جدیت بیشتری فعالیت کنم.

وی خاطرنشان کرد: ما عمدتاً در حوزه پوشاک نوجوانان کار کرده ایم و سعی داریم رده سنی 7 تا 15 سال را پوشش دهیم اما در حال حاضر طرح های ما مختص سنین 9 تا 15 سال است.

این بانوی جوان گفت: با توجه به اینکه دختران 7 تا 9 ساله هنوز به سن خانه داری نرسیده اند، شاید ردیابی موضوع پنهان کاری برای این گروه سنی کمی سخت باشد و همه بچه ها نتوانند بپذیرند. به همین منظور پروژه های دیگری نیز در حال بررسی است.»امیدواریم در ادامه روند کاری خود شرایط اجرایی را محقق کنیم.

وی گفت: تقریبا در سال 1377 با خرید اولین تجهیزات صنعت پوشاک، با کمک دو تن از خواهرانم کار خود را آغاز کردیم و به تدریج موفق به تکمیل تجهیزات خود شدیم.

یوسفلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با استقبال از مشتریان و دریافت بازخوردهای خوب توانسته ایم کار خود را گسترش داده و ایجاد اشتغال کنیم. در حال حاضر 5 تا 6 نفر با ما همکاری می کنند.

من هرگز به مهمانی نرفته ام و نرفته ام

این بانوی کارآفرین با تاکید بر اینکه او هرگز به مهمانی نرفته است و من نیستم. وی گفت: در زندگی خود به سه اصل توکل، تفکر و تلاش ایمان ویژه ای دارم و با تکیه بر این سه اصل مسیر روشنی را برای رسیدن به اهدافم ترسیم کرده ام.

وی گفت: اگر با خدا صادق باشیم و با اعماق وجود به وجود او ایمان داشته باشیم، با وجود همه ناملایمات و سختی ها زمین نمی خوریم و بهترین افکار و اندیشه ها در ذهن ما جاری می شود و ما موفقیت بیشتری خواهد داشت.”

فعالیت تولیدی مستلزم پوشیدن کفش های آهنی است

یوسفلی گفت: اگرچه ساخت و ساز سخت است و پوشیدن کفش های آهنی را برای گذراندن فراز و نشیب می طلبد، اما همواره شاهد لطف و عنایت خداوند در زندگی ام بوده ام.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه های فصلی گفت: مجموعه های زیادی در زمینه پوشش حجاب و عفاف وجود دارد که اگر مسئولان حمایت و مساعدت لازم را در ترویج و برگزاری نمایشگاه داشته باشند کمک شایانی به تولیدکنندگان کرده است.

این کارآفرین گفت: بسیار کم پیش می آید که یک تولیدکننده بتواند 100 درصد محصولات خود را در فصل مورد نظر به فروش برساند، اما اگر کارکنان برنامه ای بیاندیشند و نمایشگاهی برای عرضه محصولات به تولیدکنندگان بگذارند، در به نفع خریداران و تولیدکنندگان است.”

مسئولان باید برای برگزاری نمایشگاه لباس تلاش کنند

وی گفت: حداقل انتظاری که از مسئولان داریم حمایت از تولیدکنندگان با برگزاری نمایشگاه و ایجاد عرضه مناسب محصولات است تا بتوانند چرخ تولید را با قدرت بیشتری بچرخانند.

یوسفلی بیان کرد: مسئولان نیز باید غرفه های رایگان برای حمایت از تولیدکنندگان در نظر بگیرند چرا که اگر گردش مالی خوبی انجام شود بخشی از مشکلات پیش روی تولیدکنندگان حل می شود.

وی درباره شیرین ترین خاطره دوران فعالیت خود گفت: زمانی که اولین محصول خود را به صورت مجازی برای یکی از مشتریانم در شهرکرد ارسال کردیم و او بسیار خوشحال شد. با معرفی افراد دیگر به مجموعه ما و فراهم کردن زمینه برای فروش اینترنتی خوب، انگار تمام خستگی از تنم دور شده بود.

1146bd86 aec7 4dc1 b00d f064ad407464 خبر خاکستری

دوست دارم یک سبک و کار خوب بگذارم

این کارآفرین با اشاره به مشکلات کرونا خاطرنشان کرد: ما به تازگی کسب و کار خود را به طور رسمی شروع کرده بودیم که با کرونا مواجه شدیم و به دلیل محدودیت های کرونا به دلیل محدودیت های کرونا این اتفاق نیفتاد و ما در مضیقه بزرگی قرار گرفتیم.

وی گفت: در دوران کرونا به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه کاری، کمی سریعتر پیشرفت کردیم و بیشتر فعالیت های خود را بر فروش آنلاین متمرکز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی من از ورود به این عرصه فقط مسائل اقتصادی نبود، بلکه دوست دارم ضمن ایجاد زمینه اشتغال برای سایر بانوان، توسعه و گسترش کارم، برداشت و سبک خوبی از خودم به جا بگذارم.

راه اندازی یک کارگاه بزرگ و ایجاد شغل مهمترین هدف من است

یوسفی گفت: یکی از مهمترین اهدافم راه اندازی یک کارگاه بزرگ تولیدی و گرفتن کارت بازرگانی و صادرات است تا بتوانم افراد بیشتری را جذب کار کنم و متناسب با زحمات آنها حقوقی به آنها پرداخت کنم.

وی بیان کرد: تورم و گرانی یکی از مهمترین موانع تولیدکنندگان است اما متاسفانه کل جامعه تحت تاثیر گرانی قرار دارد و البته تولیدکنندگان مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای مواد اولیه هستند که این امر باعث گران شدن محصولات می شود. . که در این با توجه به افزایش قیمت ها، این امر نیز بر تمایل مردم به خرید تأثیر منفی می گذارد.

رعایت اصل انصاف و انصاف مهمترین ویژگی کارآفرین است

یوسفی رعایت اصل انصاف و انصاف را مهم ترین ویژگی یک کارآفرین موفق دانست و گفت: تولید تیمی است و مددکاری اجتماعی و عدالت، انصاف و شادی حرف اول را در هر شغلی می زند و در کار بسیار موثر خواهد بود. موفقیت و دستاورد. نتایج سازنده.”

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مالی و ساعات کاری گفت: باید هوشمندانه و هدفمند کار کنیم و هیچ گاه ناامید و دلسرد نشویم، من نیز به راه خود ایمان دارم و معتقدم هیچ کاری بدون لطف خداوند انجام نمی شود.

این کارآفرین قزوینی در پایان گفت: فروشگاه ما انواع پوشاک نوجوان را به همراه کیف و کوله پشتی تولید می کند و برای پیشرفت کار نیازمند همکاری علاقه مندان به پوشاک برای ارائه کار هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید