جزئیات سند ملی اشتغال / تامین اعتبار برای اشتغال زایی در دستور کار قرار گرفت.

جزئیات سند ملی اشتغال / تامین اعتبار برای اشتغال زایی در دستور کار قرار گرفت.

روز جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به لزوم پیگیری روند اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال جوانان پس از خدمت سربازی، گفت: 2 هزار میلیارد تن تجهیزات در کرز الحسنه در این زمینه باید با همکاری ارتش پرداخت شود. بانک های موجود

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه پنجمین اجلاس سیاست های کارکنان ستادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این امر زمینه خوبی برای گسترش دستگاه های کشوری و لشکری ​​فراهم کرد و مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور موثر فرماندهان نیروهای مسلح و تعدادی از وزرا و مقامات ارشد کشوری در این جلسه، گفت: وزرا و فرماندهان محترم نیروهای مسلح در این جلسه گزارش های خود را ارائه و قول های قابل توجهی دادند که این امر انجام خواهد شد. باید دنبال شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: 1401.

سرلشکر باقری افزود: امیدواریم فرصت نظامی که تلاشی بزرگ برای جوانان کشورمان در عرصه مسئولیت در تامین دفاع و امنیت است، بتواند بستری برای مهارت آموزی و کسب بازار کار فراهم کند. ، تا بتوانیم با همکاری و تعامل همه نهادهای کشورمان درخشش جوانان کشورمان را ایجاد کنیم.

وی افزود: این دوره ها به صورت داوطلبانه در دوران فارغ التحصیلی سربازی برای سربازان علاقمند به مهارت آموزی برگزار می شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مصوبه قانون بودجه 1400 دو هزار میلیارد تن تسهیلات قرض الحسنه برای این موضوع توسط بانک های موجود پرداخت می شود.

سرلشکر باقری افزود: بر اساس گزارش های دریافتی تاکنون حدود 10 درصد از آنها پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از سهم دولت که مابه التفاوت قرض الحسنه و قیمت بانک را شامل می شود در جلسه امروز مطرح شد و دوستان گفتند که درصدد تکمیل آن هستند. البته این موضوع را حتما از طریق بانک مرکزی پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید