مهاجرت کارخانه رنگ بوشهر به خارج از شهر/ حمایت از اشتغال همراه با سلامت شهروندان در دستور کار شورا قرار گرفت.

ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785027

جلسه کمیسیون بهداشت و درمان شورا درباره وضعیت کارخانه رنگ کهر در منطقه سرتل با حضور معاون خدمات شهری، رییس سازمان پسماند، رییس محیط زیست شهری، رییس رنگرز کهر برگزار شد. کارخانه و اعضای کمیسیون خارج از شهر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. حمید هاتون هلال بحر با بیان اینکه در بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، شهرداری موظف است از ایجاد و ایجاد کلیه اماکنی که به هر نحو باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنین و یا مغایر با اصول بهداشتی و درمانی در شهرها می شود، جلوگیری کند. : سلامت و ایمنی شهروندان در این خصوص یکی از دستور کار کمیسیون بهداشت به شورا است که مشکلات کارخانه رنگ کهر در سرتل یکی از آن موارد است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورا خاطرنشان کرد: کارخانه رنگ کهر با قدمتی 40 ساله که اکنون به دلیل گسترش بافت های مسکونی در مجاورت منازل قرار گرفته که طبق قانون باید 1500 متر از منازل مسکونی فاصله داشته باشد و برای سلامت و ایمنی ساکنان این منطقه باید حفظ شود.

هلال بحر با اشاره به دیدگاه شورای حمایت از تولید و اشتغالزایی در کنار خروج صنایع آلاینده به خارج از شهر، ضمن ارزیابی مدیریت محترم کارخانه نسبت به اقدام اولیه در این خصوص و تعدیل برخی اقدامات در در محل فعلی شورا و شهرداری برای خروج این کارخانه از شهر همکاری و رایزنی با دستگاه های مسئول اعلام می کنند و مقرر شد پس از دریافت نامه از این شرکت پیگیری شود.

کارخانه نقاشی کهر در منطقه سرتل بوشهر راه اندازی شد که در گذشته دور از منازل مسکونی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید