رفع موانع 50 واحد تولیدی صنعتی و راه اندازی 4 کارگاه اشتغال زایی


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900831

معاون سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سمنان اظهار داشت؛

مهدی کشفی گفت: در شش ماهه نخست امسال از 50 واحد تولیدی صنعتی استان سمنان، قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ارتش استان با همکاری سایر نهادها انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ مهدی کشفی معاون ساخت و ساز قرارگاه محرومیت زدایی و محرومیت زدایی سازندگی استان سمنان با اشاره به نامگذاری و توجه چندین ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع تولید و اشتغال در کشور گفت: سازندگی و محرومیت زدایی در این راستا انبار محرومیت زدایی سپاه پاسداران به طور جدی وارد بحث رفع موانع واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال بیشتر شده و گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 50 واحد تولیدی صنعتی در استان سمنان توسط ستاد محرومیت زدایی و محرومیت زدایی سازندگی سپاه استان با همکاری سایر دستگاه ها از موانع تولید پاکسازی شد، تصریح کرد: عمده مشکلات این واحدهاست. اختلافات مربوط به فروش محصولات، سرمایه در گردش، مجوزها، مالیات و بیمه است که با همکاری نهادهای ذیربط حل و فصل می شود.

مهدی کشفی اظهار داشت: واحدهایی که در 6 ماهه نخست امسال تولید در آنها لغو شد در 6 شهرستان سمنان، دامگان، شاهرود، مهدیشهر، سره و گرمسار بود.

معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان نیز با اشاره به تلاش این قرارگاه برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان به ویژه در مناطق محروم و محروم گفت: 4 کارگاه خیاطی در این استان ایجاد و تجهیز شده است. با همکاری سپاه خاتم الانبیاء(ص) که زمینه اشتغال 40 نفر در استان را فراهم می کند.

وی با قدردانی از زحمات قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و دستگاه های اجرایی سپاه در بحث تعاون و رفع موانع تولید و اشتغال در استان سمنان، افزود: رفع تولید و اشتغال نیازمند همکاری جمعی است و همه باید دست به دست هم بدهند تا محقق شود. رونق تولید در استان تلاش کنیم
مهدی کشفی با بیان اینکه سپاه و بسیج، محرومیت زدایی و خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، گفت: تمام توان و ظرفیت خود را برای خدمت به مردم و روند این خدمات در بخش های مختلف به کار گرفته اند. ادامه دارد.

جانشین ستاد محرومیت زدایی و محرومیت زدایی استانداری تمام هدف ما را رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و افزود: برافراشتن پرچم نهضت خالصانه پیشرفت، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی حرکت رو به جلو و پیشرفت را در پی دارد و مسیر پیشرفت در گام دوم انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید