یکی از موانع اشتغال زایی در خوزستان بانک ها هستند/ تعیین تسهیلات اعتباری برای جویندگان کار

وی افزود: ایجاد شغل، مهارت آموزی، ارتقای اعتماد به نفس و تغییر نگرش به کار و کارآفرینی از نیازهای جدی برای ارتقای اشتغال در استان و کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به تعیین میزان قابل توجهی تسهیلات قرض الحسنه برای جویندگان کار در شورای عالی کار گفت: به.

سخنگوی مقام معظم رهبری بر ایجاد کارگروه اشتغال با حضور نخبگان استانی برای ارائه راهکارهای عملی برای ایجاد اشتغال در خوزستان تاکید کرد و گفت: الگوهای اشتغالزایی موفق زیادی در کشور وجود دارد که از این تلاش موفق برای تغییر وضعیت استفاده می کنند. وضعیت خوزستان جدی است.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال زایی با برگزاری همایش ها و نشست ها ایجاد نمی شود، ادامه داد: خوزستان ظرفیت و بستر لازم برای اشتغال در صنعت و کشاورزی را دارد که باید از این ظرفیت ها برای اشتغال خوزستان به درستی استفاده شود.

امام جمعه اهواز با تاکید بر فعال شدن واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال در خوزستان، افزود: تنش آبی بین برخی استان‌ها بالا رفته است که باید برای پروژه‌های آب شیرین‌کن خلیج‌فارس، صنعتی و کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور گفت: در این جلسه تاکید شد که سه مجتمع فولاد، نیشکر و پتروشیمی خوزستان که بیشترین مصرف آب را در استان دارند حق استفاده از آب را دارند. سه سال و موظف شده اند: «آب شیرین خلیج فارس را برای مصارف صنعتی خود با بسترهای لازم جایگزین کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: بی شک یکی از موانع ایجاد اشتغال در استان، بانک های خوزستان هستند و معرفی نمونه های موفق کارآفرینی در استان باعث ورود جوانان به عرصه کارآفرینی می شود که این امر برای جامعه بسیار حائز اهمیت است. رسانه ها.”

وی رعایت نظم در همه مسائل را به مسئولان استانی یادآور شد و ادامه داد: رعایت نظم بسیار سخت است و از جمله یگان های مفقوده در کشور فرهنگ نظم و استفاده بهینه از لحظه لحظه زندگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید