راه اندازی 60 کارگاه اشتغال زایی سپاه در البرز / ایجاد 1400 شغل پایدار خانگی برای خانوارهای تحت سرپرستی زنان


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836111

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: سپاه در سال گذشته بیش از هزار و 400 شغل ثابت در حوزه مشاغل خانگی ایجاد کرده که بیشتر آنها برای زنان، سرپرستان خانوار و افراد دارای مشکلات معیشتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: یکی از وظایف اصلی سپاه در حوزه بسیج ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال خرد است.

سردار حیدر افزود: گاهی به دلیل اینکه مردم سرمایه زیادی ندارند نمی توانند کار بزرگی راه بیندازند. در نتیجه، بسیج سازندگی آغاز شد.»

وی بیان کرد: بسیج سازندگی با کمک همه پایگاه های مقاومت بسیج در حوزه کسب و کار کوچک موفق به احداث 22 کارگاه اشتغال زایی در سال 1400 در استان البرز شد.

سردار حیدرنیا با اشاره به راه اندازی 38 کارگاه در استان البرز گفت: هر یک از کارگاه ها چندین نفر را استخدام کرده اند و بسیار موفق بوده اند.

وی گفت: سپاه بیش از 1400 شغل ثابت برای تکالیف خانگی از 1400 مورد ایجاد کرده است که بیشتر آنها برای زنان، سرپرستان خانوار و معیشت بوده است.

فرمانده سپاه البرز در خاتمه تاکید کرد: در سال 1401 ایجاد بنگاه های داخلی با قوت و قدرت بیشتری دنبال می شود تا افراد بیشتری از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید