ظرفیت بسیج برای اجرای شعار سال / شناخت ظرفیت های بومی نقش اساسی در اجرای شعار امسال دارد.


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817619

سردار زارع کمالی استفاده از تمامی نیروی انسانی و تجهیزات با راهبردهایی از جمله ظرفیت شناسی با توجه به امکانات بومی استان را در اجرای شعار مهم امسال نقش اساسی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اجرای عملی شعار سال را تضمین کننده خودکفایی و صیانت از کشور در عرصه های مختلف دانست و در این راستا همکاری مردم و مسئولان را تضمین می کند. و به همین دلیل است که هر کس باید کار خود را انجام دهد.

وی با تبریک سال تولید مبتنی بر دانش و اشتغال زایی به مردم روستا، بصیر و صبور که بارها با حضور به موقع در عرصه های مختلف پایبندی خود را به آرمان های انقلاب نشان داده اند، بر اجرای این امر تاکید کرد. شعار سال

جانشین الغدیر در یزد گفت: موضوع ایجاد مهمترین رکن شعارهای دهه اخیر مقام معظم رهبری است که با وجود همه لهجه های مقام معظم رهبری هنوز انتظارات را برای انجام این مهم برآورده نکرده است. گام دوم: انقلاب نیازمند اقدام انقلابی است.

زارع کمالی گفت: همه دستگاه های اجرایی با کمک مردم باید در کنار بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از همه فرصت ها برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی استفاده از تمامی نیروی انسانی و تجهیزات با راهکارهایی مانند ظرفیت شناسی با توجه به امکانات بومی استان را در اجرای شعار مهم امسال نقش اساسی دارد.

جانشین سپاه الغدیر گفت: از جمله این اقدامات می توان به استفاده از لایه های مختلف بسیج برای گفتمان سازی از طریق جهاد و استفاده از کارگروه های تخصصی بسیج برای ارائه روش ها و راهکارهای مناسب با توجه به ظرفیت رشد از طریق تولید دانش بنیان و اشتغال…”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید