اعزام 597 تیم گشت مشترک بازرسی در سال گذشته / نقش مهم سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای شعار سال

ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783217

در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با استاندار سمنان مطرح شد؛

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان صبح چهارشنبه با استاندار سمنان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان صبح چهارشنبه با سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان دیدار و گفتگو کرد.

اعزام 597 تیم گشت مشترک برای بازرسی در سال 1999

رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در گفتگو با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: ۴۲ درصد از پرونده های سازمان تعزیرات در مرکز استان رسیدگی شده است. تحریم های دولتی را در این شهر بگیریم

2d229e4c 2dfa 4760 bbae e6790e49e051 خبر خاکستری

محمدی با اشاره به اینکه میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها 9 روز است خاطرنشان کرد: در برخی موارد مانند قاچاق کالا و ارز این تعداد افزایش می یابد و در سال 99 تعداد 597 تیم گشت مشترک برای بازرسی اعزام شدند.

وی در پایان افزود: رویکرد تعزیرات حکومتی با ایجاد دولت سیزدهم تغییر کرده و نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی متمرکز شده است.

سازمان تعزیرات حکومتی نقش مهمی در اجرای شعار سال دارد

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دیدار با محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی نقش مهمی در اجرای شعار سال دارد و با توجه به اهمیت تولید مقام معظم رهبری. تاکید کرد.

هاشمی با بیان اینکه پدیده قاچاق به رکن اصلی کشور ضربه می زند، خاطرنشان کرد: توجه و تمرکز بر تولید، اهمیت و ضرورت صیانت از ستون فقرات کشور و همجواری استان سمنان به مرکز کشور و وجود ترانزیت را نشان می دهد. مسیرهای این منطقه دو برابر استان شد.

31b14ae7 368f 4a2d bf79 40634c675e3d خبر خاکستری

استاندار سمنان با اشاره به مجازات تعیین شده برای تخلفات، تصریح کرد: در برخی موارد مجازات مقرر برای تخلفات و تاثیر آن با موارد مربوطه تناسبی ندارد و باید خلأ قانونی در این زمینه پر شود.

وی با اشاره به نیاز دفاتر برای ساخت ساختمان های اداری، افزود: طبق نظر کارشناسی، زمین مورد نیاز به ادارات استانی اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید