ارسال بیش از 24 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی کرمانشاه در سال جاری


ساعت: 21:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806874

مدیرکل زندانهای دولتی استان کرمانشاه پیشنهاد کرد؛

قهرمان شاهی گفت: از ابتدای سال تاکنون 24 هزار و 193 پرونده توسط دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صمت و اتاق اصناف به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارجاع شده و به 99 درصد پرونده ها رسیدگی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قهرمان شاهی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: از ابتدای سال تاکنون 24 هزار و 193 پرونده از سوی دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صمت و اتاق اصناف به زندان دولتی کرمانشاه ارجاع شده که معادل 23 هزار و 739 پرونده است. تا 99 درصد موارد.”

وی افزود: 20 هزار و 52 پرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات تشکیل شده است که مجموعاً 346 میلیارد و 749 میلیون تن حکم صادر شده است.

شاهی گفت: بیشترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات عبارت است از عدم درج قیمت، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور.

وی از ارجاع 3169 پرونده قاچاق کالا و ارز توسط دستگاه های نظارتی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر جریمه برای پرونده های قاچاق کالا و ارز، کالا و در برخی موارد خودرو نیز توقیف شد.

مدیرکل زندان های دولتی کرمانشاه مجموع جرایم قاچاق کالا و ارز را ۱۹۵ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تن اعلام کرد.

شاهی گفت: 972 پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل شده که همگی مختومه و در مجموع 436 میلیون تومان برای متخلفان این حوزه جریمه شده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی موارد در حوزه بهداشت، دارو و درمان، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موضوع ماده 17 قانون نظام صنفی است.

شاهی خاطرنشان کرد: پرونده های مربوط به قاچاق چوب، زغال سنگ و هیزم جنگلی نیز از جمله مواردی است که قاچاق کالا و ارز فراوان است.

وی از شکایت تعدادی از واردکنندگانی که کالا را در ازای ارز دولتی وارد نکرده اند، خبر داد و گفت: این موارد با تعزیرات حکومتی همراه خواهد بود.

شاهی خاطرنشان کرد: در پرونده های مربوط به شاکی و شاکی 343 پرونده تشکیل شده است که طبق رای صادره باید خسارات وارده به اشخاص ثالث جبران شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید