افزایش 100 درصدی پرونده های ورودی در تعزیرات حکومتی کوم / 90 متخلف واحدهای صنفی شهرستان کوم پلمب شدند.


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878981

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان کوم مطرح کرد؛

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان کوم با اشاره به افزایش 100 درصدی پرونده های ورودی در زندان دولتی استان کوم گفت: در سه ماهه نخست امسال به 5 هزار و 312 پرونده رسیدگی و 90 واحد صنفی رسیدگی شده است. مهر و موم شده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، مهدی ریاضی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کوم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مجازات هایی مانند دادگاه گفت: حکم صادر و صادر می کند.

وی ادامه داد: وظیفه نظارت و بازرسی بازار بر عهده سایر دستگاه ها مانند سازمان معدن و تجارت و جهاد کشاورزی است. و در صورت وجود شاکی به ارتکاب تخلفات فروش مجدد، کلاهبرداری، عدم ارائه فاکتور، فروش اجباری، اختفا، نکول، تعطیلی خودسرانه، قاچاق کالا و ارز و در زمینه بهداشت و درمان فقدان پزشک فنی دعوت شود. و افتادن زیر دسته های میز.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال 5 هزار و 312 فقره پرونده از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی به تعزیرات حکومتی استان ارسال و به 5 هزار و 200 پرونده رسیدگی و حکم صادر شده است. بالغ بر 95 درصد پرونده ها رسیدگی شده است که از این تعداد 812 میلیارد ریال در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان جریمه نقدی محکوم شده است.

ریاضی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته که تعداد ورودی ها در سه ماهه اول 2570 مورد بود، شاهد افزایش 100 درصدی ورودی ها در این سه حوزه بودیم. “

ریاضی گفت: در سه ماهه نخست امسال یک هزار و 822 واحد صنفی توسط ماموران سازمان جنایی دولتی استان بازرسی و 642 واحد متخلف شناسایی و 90 واحد پلمپ و نصب پارچه انجام شد که 20 واحد آن برای هفته جاری تعطیل شدند. . .

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان کوم گفت: اختیارات برخورد با متخلفان با مصوبه جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزایش یافته و تعزیرات حکومتی می تواند برای یگان هایی که اصرار به تکرار تخلف دارند پلمپ و بنر نصب کند. مجازات ها در قانون نظام صنفی، تحریم های دولتی و قانون حمایت از مصرف کننده پنج برابر شده است.

وی تاکید کرد: در پایان سال گذشته جریمه عدم احتساب قیمت از 96 هزار تن به 260 هزار تن افزایش یافت که پنج برابر به یک میلیون و 300 هزار تن رسید.به اشتراک گذاری با شماره های 124 و 135.

وی گفت: خرید و فروش موتورسیکلت های 250 مترمکعبی و بیشتر ممنوع است و در صورت نظارت و کشف، این موتورسیکلت ها توقیف و مشمول تعزیرات حکومتی خواهند شد.

ریاضی گفت: در سال گذشته در مجموع 15 هزار پرونده در دولت کوم تشکیل و 140 میلیارد تن جریمه در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز اعمال شد که 50 درصد آن مربوط به قاچاق بوده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان کوم گفت: پیش از طرح ارتقای یارانه، چندین انبار نفت با گنجینه 56 تن روغن خانگی افتتاح و روغن ها در اختیار نهادهای حمایتی قرار گرفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قم فردا درباره تخلفات نانوایی ها گفت: از 5312 تخلف از 800 مورد تخلف مربوط به فروش مجدد، گرانی، عدم پخت و تعطیلی خودسرانه و از ابتدای یارانه بوده است. طرح تبلیغاتی مهر و موم شده اند 90. 35 با نانوایی ها مرتبط هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید