معرفی 1700 متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 21:13
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880331

معاون بازرسی سازمان سمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

معاون بازرسی سمت کهگیلویه و بویار احمد از تشکیل پرونده برای 1782 متخلف این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، از یک سو گرانی و گرانی در بازار و از سوی دیگر عدم نظارت موثر و قیمت های متعدد اجناس و اجناس در بازار، مردم را برای خرید سبد معیشت نگران کرده است. به گونه ای که نظارت دقیق و مقتدرانه مسئولان بازار با توجه به اجرای طرح ارتقاء، یارانه ضروری به نظر می رسد.

متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد چند صنف پس از اجرای طرح ارتقاء اقدام به ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز مردم کردند در حالی که با اطلاع سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی، سازمان اطلاعات. ، تعزیرات حکومتی، دستگاه قضایی، سکوت و جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد، مبارزه جدی با محتکرین.

با کاهش تب خرید مردم و کنترل و ساماندهی بازار توسط مسئولان، نبض بازار به دست مسئولان افتاد تا وضعیت بازرسی از انواع کهگیلویه و بویراحمد را جویا شوند.

این طرح اکنون در محافل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی خانوادگی بسیار داغ صحبت می شود و پاسخ مسئولان برای رفع نگرانی و سوالات مردم مشخص است. آنها تاکید می کنند که مردم نگران نباشند زیرا اجرای این طرح بعد از گذشت زمان اثرات خود را در کاهش تورم و بهبود وضعیت اقتصادی نشان می دهد.

معاون بازرسی سمت کهگیلویه و بویار احمد به خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها و لزوم تغییر قیمت برخی کالاهای اساسی، گشت های مشترک با حضور سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج و سایر نهادهای امنیتی استان شروع به کار کردند و روند نظارت بیش از پیش شد.

وی با بیان اینکه نظارت دقیق در تمامی بخش های اقتصادی انجام می شود، تصریح کرد: نظارت بر بازار نسبت به سه ماهه اول سال گذشته 49 درصد افزایش یافته است و تا زمانی که بازار در استان آرام شود، این طرح ها اجرا و بازار خواهد شد. موفق شد. انجام خواهد داد

روح اله باقری فرد با تاکید بر رسیدگی فوری به شکایات مردمی، از تغییر رویکرد بازرسی از سنتی به هوشمند خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از قبیل احتکار، بازفروش، اختفا بدون احتساب قیمت و غیره. وی این موضوع را به سامانه 124 بازرسی سازمان صمت گزارش کرد تا به شکایات آنها رسیدگی شود.

رئیس بازرسی بازار کهگیلویه و بویراحمد تعداد تخلفات صنفی کشف شده در این استان را 2006 فقره تخلف عنوان کرد و گفت: بیش از یک هزار و 782 فقره برای این تخلفات به ارزش 78 هزار و 523 میلیون ریال تشکیل شده است.

باقری فرد با اشاره به 32 هزار و 675 مورد بازرسی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در 3 ماهه نخست امسال گفت: با توجه به تغییر رویکرد بازرسی های هوشمند، تمامی بازرسی ها بر اساس گزارش های ارسالی به گزارش 124 خواهد بود. سامانه اداره کل استان

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان در هنگام تماس با سامانه 124 کد رهگیری دریافت می کنند که بر اساس آن کد رهگیری می توانند نتیجه نهایی تماس خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید