تقویت بازرسی از سایر اقشار خارج از طرح هدفمندی یارانه ها در رشت/معرفی ۶ واحد متخلف از تعزیرات حکومتی


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839948

رشتخوار_ پورعباس گفت: در ادامه طرح ارتقای یارانه ها، بازرسی روزانه سایر کالاهای خارج از این طرح در سایر نقاط رشتخوار ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی پورعباس رئیس اداره صمت رشتار در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: در قالب طرح ارتقای یارانه ها، بازرسی روزانه از سایر کالاهای خارج از طرح در سایر نقاط شهرستان رشت ادامه دارد.



وی با تاکید بر اینکه کار نظارت و نظارت بر اصناف شهرستان رشت ادامه خواهد داشت، گفت: در این راستا کار نظارت، نظارت و بازرسی زیر نظر کارشناسان بازرسی این نهاد انجام شد. محاکمه به دادگاه کیفری ایالتی ارسال شد.

رئیس دفتر صمت به تمامی اتحادیه ها هشدار داد: هرگونه افزایش خودسرانه و غیرمنطقی قیمت به غیر از کالاهای مشمول طرح که قیمت آن از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اعلام و یارانه آن به مردم واریز می شود، پلمب مجدد و غیرمنطقی خواهند داشت. پارچه را نصب کنید

وی همچنین از تمامی شهروندان خواست تخلفات خود از قبیل گران فروشی، عدم درج قیمت، صدور فاکتور، امتناع از تحویل کالا یا انباشتگی، انبارهای غیرمجاز و تعطیلی خودسرانه (نانوایی ها، مواد غذایی و لبنیات) را سریعا گزارش کنند. سامانه دفتر 124 اداره صمت و 116 اطلاعات نیروی انتظامی و 114 اطلاعات سپاه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید