یکی از راه های شناخت حق از باطل، شناخت مصباح و سردار سلیمانی است.

ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796571

حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: یکی از راه های شناخت حق از باطل، شناخت مصباح و سردار سلیمانی است که با ولایت و رهبری بیعت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع از اساتید حوزه علمیه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که شب گذشته در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: پوشش. شورش و نفوذ در باورها راه را منحرف می کند. قیام 1988 یکی از این تأثیرات بود.

استاد حوزه علمیه گفت: ضعف بصیرت در بخشی از امت، قیام 1367 را رقم زد. جریان نفاق برای ایجاد عصیان با دست خود ما کار می کند.

او گفت: «اتاق‌های شورش سال‌هاست که برای ریشه‌کنی طراحی شده‌اند. اسلام و قرآن و پیامبر را بهتر از بسیاری از مسلمانان می شناسند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به راهبرد اتاق های سرکشی گفت: و برای آنها تدبیر وجود دارد.

استاد حوزه علمیه افزود: پشتوانه فکری قیام 88 از 25 سال پیش شکل گرفت; یک جریانی از اول انقلاب به دنبال براندازی یا تخریب نظام بوده است، اینها جریاناتی هستند که لیبرال هستند و معتقدند که دین نباید با آزادی انسان مخالفت کند.

استاد حوزه علمیه گفت: طرح اعزام طلاب به خارج از کشور با پول مردم به آمریکا و انگلیس یکی از راهکارهای نفوذ و سرکشی اتاق فکر برای تغییر افکار این طلاب برای ترویج تفکر غربی در کشور بود.

حجت الاسلام مهدوی ارفع افزود: طرح راه اندازی روزنامه های زنجیره ای از دیگر اقدامات اتاق فکر قیام و نفوذ بود. عده ای نیز برای ترویج تفکر غربی به نام های مختلف معناشناسی می آفرینند.

این مدرس حوزه ادامه داد: در دهه 70 موج فرهنگی تساهل و تساهل برای کشور آغاز شد. رهبر معظم انقلاب در آن سال ها فریاد می زدند که در نشریات پایگاه های دشمن را دیدم.

وی خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی که ابرمرد مبارزه بود، در مقابل این جریانات التقاطی بر پشت ایستاد و همیشه در مدار حق قرار داشت; علامه مصباخ قهرمان تر از سردار سلیمانی بود که از اندیشه سیاسی اسلام دفاع می کرد.

حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: انقلاب اسلامی سقوط نکرده و نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در سیاسی ترین سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سال 1389 با تاکید بر اینکه اگر امام تحریف شود ملت سیلی خواهند خورد، افزود: این در حال تبدیل شدن به نهادی برای تحریف امام است.

وی افزود: یکی از راه های شناخت حق از باطل، شناخت مصباح و سردار سلیمانی بود که با ولایت و رهبری بیعت کردند.

استاد حوزه علمیه گفت: آشوب ها سنت خداست و تمام نمی شود. شهدا و حاج قاسم امسال به هیچ عنوان اسیر نشدند چون توجهشان به ولایت بود و باعث سربلندی امت اسلامی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید