خط شهید سلیمانی و علامه مصباح در مسیر ولایت فقیه بود.

ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799066

آیت الله رجبی گفت: خط شهید حاج قاسم سلیمانی، علامه مصباح و خط مقاومت به رهبری سید حسن نصرالله در مسیر ولایت فقیه است و نتیجه آن پیروزی حق بر باطل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله محمود رجبی در مراسم بزرگداشت آیت الله محمدتکی مصباح یزدی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند گفت: -فاکیه.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: ایشان عاشق امام راحیل و مقام معظم رهبری بودند و این عشق مبتنی بر دین بود و معتقد بود که دین می گوید باید ولایت فقیه و ولی فقیه را دوست داشته باشیم. ته جان نائب امام (ع) را می دانست و کوچکترین شبهه ای در سخنان و فرمایشاتش جایز نمی دانست.

وی با اشاره به توانایی های علمی آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: ایشان شاگردانی متخصص آشنا به علم روز، آشنا به معارف اسلامی و با بصیرت و معنویت تربیت می کنند.

وی گفت: در جریان اصلاحات غربی ها می گفتند که ذهن ما از انقلاب اسلامی آزاد شده و آنقدر تهاجمات فرهنگی انجام دادیم که هیچکس از انقلاب حمایت نمی کند، اما به توصیه مقام معظم رهبری، علامه مصباخ، ایشان تشکیلات دادند. مرکز طلوع و 2000 فعال فرهنگی در آنها کشور را شناسایی کردند، شبکه های مختلف را تغذیه کردند و شبهات روز را مطرح کردند و خلاصه ای از مشکلات را به آنها ارائه کردند.

آیت الله رجبی افزود: زمانی که نیاز به پوشش فرهنگی کل جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان را احساس کرد، طرح ولایت را خلق کرد و نظام اندیشه دینی را از ابتدایی ترین مبانی تا نظریه ولایت فقیه را آموزش داد. “

وی بیان کرد: بی جهت نیست که حتی پس از رحلت این عالم ربانی، حملات غربی ها در داخل و خارج از کشور علیه ایشان ادامه دارد، زیرا دشمن نیز احساس می کند که خطر فکری آیت الله مصبا پس از رحلت ایشان نیز ادامه خواهد داشت و ایشان نیز ادامه می دهند. از این احساس می ترسید: «همانطور که پس از شهادت سردار دلا، دشمنان همچنان از نام او می ترسند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: دشمنان نام سردار سلیمانی را به دلیل ترس از نام این شهید بزرگوار در شبکه های مجازی حک کردند چرا که خط شهید سلیمانی زنده است و او تا آخر از خط ولایت حمایت می کند. از زندگی تو. حفاظت شده.

وی افزود: سردار سلیمانی در وصیت نامه خود نوشته است: «خدا، برای خدا، برای خدا، این یکی از مهم ترین کارهاست که باید انجام داد. او دست دارد، در آخرت خواهید دید که یکی از محورهای اصلی محاسبه ولی فقیه زمان ماست و دشمنان از او می ترسند.

آیت الله رجبی گفت: دشمن از کسی که در صراط مستقیم ولایت فقیه است می ترسد و علامه مصباح هم چنین بود، پس باید همه قدردان نعمت های ولایت فقیه در جامعه و حمایت باشیم. ولایت فقیه.»

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه 80 هزار نفر از نخبگان، دانشجویان، اساتید و مدیران سمینارها و دانشگاه های کشور از برنامه ولایت برای این عالم ربانی بهره مند شده اند، گفت: همه به رسمیت شناخته اند. که در زمان حیاتش از چنین مطالبی استفاده شده است.«آنها غنی را ندیده اند.

آیت الله رجبی با بیان اینکه محور همه فعالیت های علامه مصباح دعوت خدای متعال و سوق دادن آحاد جامعه به آن چیزی است که خدا می خواهد، افزود: میدان در حال آمدن بود.

وی ادامه داد: زمانی که احساس کرد دشمنان اسلام می خواهند فرهنگ غرب را به جامعه ما تحمیل کنند به میدان آمد و انواع هجمه ها را علیه او انجام داد. روزی نبود که روزنامه های خارجی علیه او مطلبی ننوشتند، اما او درنگ نکرد و عقب نشینی کرد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: از هیچکس نمی ترسید.

وی یادآور شد: دیدید در جریان اصلاحات چقدر مورد هجمه قرار گرفت و اوج هجمه ها این بود که به فکر دفاع از دین و مکتب اهل بیت(ع) و دفاع از آرمان های امام راحل و ولایت بود. فقیه در آن زمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید