سردار سلیمانی سرباز مکتب ائمه انقلاب بود/ از حضور باشکوه مردم استان قزوین در برنامه های فاطمیه و سالگرد سردار سلیمانی قدردانی می کنیم.

وی افزود: خدای نکرده به جایی برسیم که بیشتر خطبه ها، بیشتر متن مداحی ها، بیشتر محتوای جلسات، معارف، سخنان، سخنان، سخنان ما از خطبه فدکیه باشد و ما. ما هنوز در این زمینه فقیر هستیم.»

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مطالبی که رسول خدا(ص)، امیرالمؤمنین(ع) و ائمه اطهار(ع) در مورد حضرت زهرا(س) فرمودند باید در جلسات استفاده شود و این چیزی است که جامعه ما به آن نیاز دارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش گفت: سردار سلیمانی سردار افتخار، مقاومت و آزادی بود که در کشورهای مختلف اسلامی تلاش کرد و زحمات وی تأثیرگذار بود.

سردار سلیمانی از سربازان مکتب ائمه انقلاب بود

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی سوریه را از ذبح، ناامنی و بی شرمی دشمنان شیطان، داعش، عربستان و صهیونیسم نجات داد، سردار سلیمانی عراق را نجات داد و امنیت آن کشور را تامین کرد، سردار سلیمانی غزه را نجات داد و لبنان را به قدرت منطقه ای تبدیل کرد و مسلط شد. صهیونیست ها و لبنان در منطقه قدرتمند شدند.

آیت الله عابدینی افزود: سردار سلیمانی مردم فقیر و غیرمسلح یمن را به درجه ای از قدرت رسانده که آمریکایی ها، سعودی ها و ذاتا اروپایی ها و صهیونیست ها را زیر پا گذاشته و نابود کرده اند.

خطیب جمعه قزوین گفت: سردار سلیمانی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت شد و در این راستا گام های بلندی برداشت. زمانی ما در قم نتوانستیم رساله امام خمینی را به دست آوریم، اما سردار سلیمانی کاری کرد که امام خمینی (ره) را در جهان شهرت بیشتری یافت و این سردار بزرگ شاگرد مکتب ائمه انقلاب بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در مکتب امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب درس خوانده و مفتخر به اجرای فرمان خدا و ولی امرش بوده و به خاطر همین اطاعت همه احساس می کنند که باید از آن پیروی کنند.

حضور باشکوه مردم استان قزوین در برنامه های فاطمیه و سالگرد سردار سلیمانی را ارج می نهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از مجالس باشکوه، پرجمعیت و پرنشاطی که در استان قزوین و سایر استان ها و کشورها در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود، قدردانی می کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به شهدای تازه تحصیل شده در استان قزوین گفت: این شهدای عزیز در استان عطر شهادت را زنده کردند و هوای استان را معنوی، حماسی و انقلابی کردند، شهید صفرعلی فیض بیگدلی و شهیدان شهید. ، که بار دیگر به خانواده این شهدای والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از مردم قدرشناس استان تشکر می نماییم.

حاج محمد حسین رجایی مانند پدر دلسوز شهید رجایی بود

وی با اشاره به درگذشت حاج محمد حسین رجایی قزوینی برادر شهید رجایی گفت:.

آیت الله عابدینی افزود: چون برادر بزرگتر شهید رجایی بود و ده سال بزرگتر بود و در کودکی پدرش را از دست داد، عملا به عنوان پدر در زندگی شهید رجایی نقش آفرینی کرد.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: شهید رجا که در جامعه ما بسیار مورد احترام است و زیبایی های معنوی او را بیان می کنیم، حاصل تربیت برادر بزرگوارش است و از خداوند می خواهیم که روحشان را با ارواح انبیاء محشور کند. .

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد به عنوان امام جمعه موقت قزوین منصوب شد.

وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد به عنوان امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: باریک بین یک فرزند پسر به نام آیت الله باریک بین داشتم که اگر خدا بخواهد می توانیم خدمت ایشان برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: امروز شرایط دولت انقلاب ایجاب می کند که بتوانیم از چنین فرصت هایی استفاده کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به درگذشت مرحوم حاج محمود گاگازانی، پدر شهیدان علی و محمدرضا گاگزانی، گفت: باید قدر پدر و فرزندان شهیدشان را بدانیم، ایشان اهل ایمان به کار انقلاب بودند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید