کرمانی به احترام نمازگزاران سالگرد به گلزار شهدا نمی آید/ انتشار آثار باشکوه سه زبانه برای شهدای مقاومت در سالگرد شهید سلیمانی

ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795898

سردار حسین معروفی با اشاره به ورود تعداد قابل توجهی از زائران به شهر کرمان و گلزار شهدا در مراسم سالگرد شهید سلیمانی از مردم استان خواست به گلزار شهدا و آرامستان نروند. تا نمازگزاران را به بهترین نحو مدیریت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در نشست خبری اعلام برنامه های کمیته فرهنگی هنری به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان سازی ایجاد می کند، زیرا اگر نتوانیم در فرهنگ جریان سازی کنیم، کارمان بیهوده است.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و فرهنگ باید تلاش کنند که شهید سلیمانی را تعمیم ندهند، افزود: باید اندیشه شهید سلیمانی را ترویج کنیم. آنچه امروز در نظام به آن نیاز داریم یک فکر زیبا برای شهید سلیمانی است، زیرا فکر و عمل او زیباست، «او بود و می ماند.

وی گفت: راه موفقیت ما این است که شهید سلیمانی را با هنر، با تئاتر و سرود، آلبوم آشنا کنیم، یعنی این زیبایی را با هنر آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با پیش بینی ورود روزانه 25 تا 30 هزار زائر به گلزار شهدای کرمان به مناسبت سالگرد حاج قاسم گفت: در سالگرد شهید سلیمانی از مردم استان می خواهیم که به شرکت کنندگان در این مراسم کمک کنند. این مراسم و اجازه می دهد تا مهمانان داخلی و خارجی راهنمایی شوند و در آن روزها مردم استان کرمان به ویژه کرمان به گلزار شهدا و آرامستان نروند.

وی با بیان اینکه برنامه های اصلی امسال پرمخاطب است گفت: امسال هیچ مطلبی برای برنامه های سالگرد از بنگاه ها و موسسات اقتصادی دریافت نکردیم و مبنای ما فقط مردمی است و فقط پنج برنامه سپاه برای هماهنگی سخنرانان و … دریافت کردیم. کمک.

سردار معروفی با اشاره به راه اندازی بی نظیر راهپیمایی های مردمی در این ایام گفت: اهدای کمک های غیر نقدی در قالب سوگند از خیرین و مردم بیش از حد انتظار بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: درخواست تعطیلی رسمی 13 دی ماه در شهر کرمان به منظور حضور مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم و به عنوان روز شهادت یک مرد و قهرمان تاریخی در حال پیگیری است. از جهان اسلام

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری خوبی برای سردار شهید حاج حاج حسین پورجعفری نیز در دستور کار قرار گرفت و ساخت آثار فاخر سه زبانه و مستند با موضوع شهید بزرگوار آماده است. به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تولید شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید