سردار سلیمانی رهبر شهدای جبهه مقاومت است/ شهید سلیمانی نیازی به بزرگنمایی ندارد


ساعت: 09:36
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921495

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی رهبر شهدای جبهه مقاومت است. علمدار محور مقاومت بار دیگر پرچم مقاومت را در میان آیات بلند قرآن برافراشت و مسلمانان را به مقاومت دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی پرچم مقاومت را در میان آیات قرآن برافراشت و اظهار داشت: امروز ادامه راه حاج قاسم و حرکت در مسیر حاج قاسم انتقام خون حاج قاسم است. انتقام جنایتکاران از همان لحظه اول شروع شده و به پایان خواهد رسید. ما به دشمن می گوییم شکست و انتقام شما از آمریکا شروع شده و دیگر در خانه هایتان آرامش ندارید.

سردار قاآنی افزود: سردار سلیمانی رهبر شهدای جبهه مقاومت است. علمدار محور مقاومت بار دیگر پرچم مقاومت را در میان آیات بلند قرآن برافراشت و مسلمانان را به مقاومت دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی عاقلانه عمل کرد، ادامه داد: شهید سلیمانی مکتب مقاومت را یادآوری کرد و مثل شهید سلیمانی نبود که این مدرسه را تأسیس کند. یعنی وقتی شهید سلیمانی می جنگید، دل همه رزمندگانی که برای دفاع از اسلام آمده بودند شاد بود. دیدند فرماندهی در میان آنها ظاهر شد که دین را می فهمید و بر اساس دین عمل می کرد. او عاقلانه عمل کرد و حتی ابتدا بر اساس منطق با دشمنش وارد شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید سلیمانی حتی در بحبوحه جنگ کوچکترین ظلمی به کسی نکرد. اینها ویژگی هایی بود که شهید سلیمانی را برجسته کرد. البته همه باید بدانیم که تعریف شهید بزرگوار سلیمانی تنها از بعد نظامی تعریف کاملی نیست. او به راستی در میدان جنگ قهرمان بود، اما توانایی هایش به میدان نبرد با دشمن محدود نمی شد.

سردار کاآنی تصریح کرد: در هر جلسه ای وارد می شد و با استدلال های قوی و منطق عمیق همه را شگفت زده می کرد و سخنرانی می کرد. این نشان می دهد که حاج قاسم دارای عمق فکری و بینش زیرکانه بوده و در کار خود تصمیمات پخته می گرفته است.

وی افزود: شهید سلیمانی قهرمانی است که در منطق، تفکر، هوش، بینش راهبردی، عمق بصیرت و بندگی خدا قهرمان بود. چون بر خودش مسلط بود، توانست بر دیگران مسلط شود. به همین دلیل همه کسانی که با شهید سلیمانی کار کردند، از روستاهای کرمان گرفته تا سراسر ایران و منطقه، هر کدام به طور جدی تحت تأثیر تحصیلات او بودند. رهبری میدان مقاومت بر اساس موازین اسلامی را بر عهده داشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر حاج قاسم در کنار تمام برجستگی هایی که داشت، ویژگی هایش همسو با محور ولایت بود. یعنی عظمت شهید بزرگوار سلیمانی این بود که جز از طریق ولایت کاری انجام نداد. با افراد مختلف با احترام کامل برخورد می کرد، با این حال عملاً در راس ولایت قرار داشت.

سردار کعانی همچنین گفت: حاج قاسم با صفا و شجاعت در راه حق و برای حفظ اسلام و مستضعفان جنگید و دشمنان نیز از سایه او هراس داشتند. زمانی که افسران آمریکایی ایزی لایف را با تانک های خود حمل می کردند، شهید سلیمانی از سوی خود مردم عراق به آمریکایی ها فشار آورد.

وی تصریح کرد: پس از قتل وی، آمریکایی ها از روز اول به دلیل جنایتی که مرتکب شدند تحت فشار بودند. به همین دلیل به خواست خدا دانش آموزان مدرسه شهید سلیمانی ابتدا استخوان های آمریکایی ها را خرد و سپس از منطقه بیرون می کنند. بر این اساس به دشمن می گوییم که شکست و انتقام شما از آمریکا آغاز شده است و دیگر در خانه هایتان آرامش ندارید و بعید نیست که ما در خانه انتقام شما را بگیریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه مهم است این است که بعد از شهادت حاج قاسم علاقه به نوشتن درباره ایشان بیشتر شده است. توجه داشته باشید که هرکس بخواهد در مورد شهید سلیمانی مطلبی بنویسد باید او را درست تعریف کند. چون شهید سلیمانی نیازی به اغراق ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید