مدرسه سلیمانی پشتوانه محکمی برای دیپلماسی پرافتخار ایران اسلامی / افتخار جبهه مقاومت به داشتن شهید سلیمانی .

ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1801937

سردار جیاسی گفت: حاج قاسم به عنوان اسطوره جهانی آزادی از همه لحاظ الگو است که پشتوانه محکمی برای دیپلماسی صادقانه ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با صبح توس با تشکر از شورای اسلامی شهر مشهد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به نفع مردم و جامعه گفت: سپاه و بسیج در استان. چه قدرت و ظرفیتی برای خدمت به دولت شهری به نفع مردم و نتیجه هدفمند برنامه ها خواهد داشت.

وی افزود: یکی از مهم ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی طهارت و عفاف، ولایت مدار بودن است که در همه عرصه ها درس آموز است و ویژگی دیگر، صبر در شرایط سخت است که این امر موجب خواهد شد. الگویی برای نسل های آینده باشید.»

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه شهدا را نباید تمجید کرد، گفت: رهبر انقلاب درباره شهید سلیمانی مطالبی از جمله «رفیق هوشبخت» را بیان کردند که نشان از صمیمیت و ارتباط صمیمانه شهید سلیمانی با رهبر دارد. رهبر معظم انقلاب از وجود مکتب شهید سلیمانی خبر دادند که نشان دهنده جایگاه والای شهید سلیمانی است.

وی افزود: ما معتقدیم حاج قاسم به عنوان یک اسطوره جهانی آزادی از همه لحاظ الگو است که پشتوانه محکمی برای دیپلماسی شریف ایران اسلامی است تا بتوانیم بدون سرپیچی از آموزه ها با زور به جلو برویم. انقلاب اسلامی.»

سردار گیاسی ادامه داد: با ایثار شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت امروز شاهد یاس و ناامیدی دشمن به ویژه در افغانستان، عراق، سوریه و یمن و سایر نقاطی هستیم که جنبش های آزادی خواهانه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی ملی‌ترین و ملی‌ترین شخصیت جهان اسلام بود و در پیوند با حقیقت، اخلاص و بصیرت عصاره شخصیت شهید سلیمانی بود، نام برد. او گواهی دریافت کرده بود که این خیلی مهم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: سیره حاج قاسم در روزهای اخیر نشان دهنده بصیرت و شهادت طلبی است و ما می توانیم با سرپیچی از مکتب ایشان و با عنایت شخصی از این امر در ادارات حکومت اسلامی بهره ببریم.

وی افزود: شخصیت حاج قاسم ابعاد مختلفی دارد و باید مورد تاکید فعالان فرهنگی برای جوانان و نوجوانان باشد چرا که جبهه مقاومت به داشتن شهدای سلیمانی به این مدرسه افتخار می کند.

سردار گیاسی با بیان اینکه زندگی شهید سلیمانی می تواند الهام بخش هر کسی باشد و جنسیت فرماندهی شهید سلیمانی ویژگی های دقیقی را برای مدیران و تعالی به جا گذاشته است، خاطرنشان کرد: در مدیریت شهید سلیمانی دقت، نظم، مدیریت منابع انسانی، تعامل سازمانی و برنامه محوری این بود که اگر وارد گوشه و کنار مدرسه شهید سلیمانی می شدیم می توانستیم از آن بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه تبیین ویژگی های مکتب شهید سلیمانی را نباید به ایام شهادت وی محدود کرد، افزود:

فرمانده سپاه امام رضا(ع) فرمودند: چرا شهید سلیمانی تمام موفقیت های خود و جبهه انقلاب را تابع ولایت فقیه می دانست؟ ما معتقدیم انقلاب اسلامی صاحب دارد و عنایات امام عصر (عج) همیشه شامل حال انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بوده است و امروز تابعیت رهبر معظم انقلاب را تابع امام می‌دانیم. الزمان(عج) و خبرگان رهبری مستحق معرفی هستند نه نصب.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی معتقد بود در رکاب نایب امام زمان (عج) ولایتمداری می کند، افزود: امام زمان (عج) را خلق کردند و اگر با امام عصر ارتباط داشته باشیم، می توانیم با نگاه الهی به سفر ادامه دهیم.

سردار گیاسی گفت: مردم ما با امام معصوم ارتباط برقرار کرده اند، بنابراین مانعی برای انقلاب اسلامی نیست و در انقلاب اسلامی شهدا، ایثارگران و کسانی که در این مسیر تلاش می کنند بیدار هستند.

وی افزود: حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده و دیگر حکومت ها عمری طولانی نداشته اند، بنابراین امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب، فرصتی است که باید از آن برای تلاش هدفمند و بهره مندی مردم جامعه الهی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: امروز دوران تجدید حیات اسلامی است و تلاش ملت به ثمر نشسته است و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون ولایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب است. در طول چهار دهه گذشته، همه اینها به دلیل در دسترس بودن اقدامات رهبری است که باید برای آنها ارزش قائل شویم.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به خود اجازه نمی دهند تهاجم به ایران اسلامی را تصور کنند و بعد از آمریکا اولین کشوری هستیم که جغرافیای جغرافیایی مرزی خود را مشخص کرده و همه شاهد اقتدار و اقتدار هستیم. شکوه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی.»

سردار جیاسی گفت: ابتکار عمل در همه عرصه ها در دست ایران اسلامی است و اگر در عرصه اقتصادی با وجود همه تهدیدها، توطئه های دشمن برملا شد به برکت مقام معظم رهبری و ائمه انقلاب است.

وی تاکید کرد: شورای شهرداری مشهد باید جهاد را تبیین کند و در گام دوم انقلاب وارد عمل شود و در مقابل مکتب شهید سلیمانی گام بردارد زیرا در عمل باید نسبت خود را با بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کنیم. اقدامات موثر در مسیر انقلاب اسلامی انجام شود. آن را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید