شهید سلیمانی بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است/ لزوم برگزاری برنامه های سالگرد توسط مردم

ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793152

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب (شنبه) در جلسه ستاد یادگار و مقاومت دفاع مقدس به مناسبت دومین سالگرد ارتحال حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت: شهادت حضرت زهرا (س) نشانه عشق و علاقه واقعی به اهل بیت (علیهم السلام) و به ویژه حضرت زهرا (س) بود و حاج قاسم عمر خود را در راه دفاع از حرم و ارزش های اسلامی گذراند. .

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است که با اتکال به خدا و اتکال به یاری الهی و حمایت مردمی بزرگترین موفقیت را برای امت اسلامی به دست آورده است. شهید سلیمانی در همه عرصه ها مؤثر و آموزنده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حاج قاسم با تشکیل جبهه مقاومت توطئه های جبهه استکبار را شکست داد و راهبردهای آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را در منطقه نابود کرد. . مقاومت نشان دهنده استقامت و سربلندی مکتب شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم ستاد بزرگداشت مصادیق حراست و مقاومت با رهبری ستاد کنگره شهدای استان مرکزی زنده نگه داشتن و تبیین مکتب شهید سلیمانی است که دارای انواع مختلف است. برنامه های در طول سال نوع عملیاتی تر.

وی با بیان اینکه مدرسه شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست، افزود: مکتب شهید سلیمانی امروز جهانی شده است و در روزهای شهادتش با میلیون ها تشییع و مراسم باشکوه به وضوح دیده می شود.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: یکی از مهم ترین نکاتی که در برنامه های دومین سالگرد شهید سلیمانی باید مورد توجه قرار گیرد مردمی بودن برنامه ها است و در صورت استفاده از ظرفیت های مردمی اقدامات ماندگاری ایجاد می شود.

وی افزود: استفاده از ابتکار و خلاقیت در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی یک ضرورت مهم است و ستاد با فعال سازی کمیته ها و کارگروه ها و دعوت از دستگاه ها و ادارات آماده به مناسبت دفاع مقدس و مقاومت تجلیل می کند. بشنوند و برای همگان برنامه ریزی کنند.» نخبگان، هنرمندان و رسانه ها، کارشناسان و فعالان اقشار مختلف جامعه برنامه های باشکوهی را اجرا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: هم افزایی و مشارکت همه جانبه می توانیم برنامه هایی را در راستای تجلیل از شهدای جبهه مقاومت اجرا کنیم و در تبیین شخصیت و مکتب شهید گام های بلندی برداریم. شهید سلیمانی به نسل جوان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید