شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت عمق راهبردی انقلاب اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت/ اجرای 2000 برنامه با رویکرد خدماتی و محتوایی در هفته مقاومت.

ساعت: 20:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794954

کریمی گفت: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت و رفع تهدیدات هزاران فرسنگ از امت اسلامی، عمق راهبردی انقلاب اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت و امروز نتیجه زحمات حاج قاسم در منطقه قابل مشاهده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در جلسه یادواره دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: شهید: سرافراز شهید سلیمانی در دفاع از خود وقف ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم بود و از این رو حاج قاسم سرباز مخلص ولایت و خدمتگزار مخلص مردم بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از یاران مخلص و باوفای امام و رهبری بود و تدبیر، شجاعت و رشادت آمیخته با اخلاص از شاخصه های حاج قاسم بود که همه راهبردهای استکبار جهانی را شکست داد.

کریمی ادامه داد: مکتب و زندگی نامه شهید سلیمانی الگوی برتر و افتخار بزرگ ملت ایران و همه ملت های آزادیخواه جهان است و حاج قاسم پرچمدار جهان اسلام است زیرا با راه اندازی بسیج مردمی و مقاومت استان.

وی افزود: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت و رفع تهدیدات هزاران مایل دورتر از امت اسلامی، عمق راهبردی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد و امروز نتیجه زحمات حاج قاسم در منطقه به وضوح نمایان است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تبیین مکتب و اخلاق شهید سلیمانی یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی است و می تواند راه موفقیت و سعادت را برای جوانان و ملت های اسلامی نشان دهد و این روزها بهترین روزها است. فرصتی برای دستیابی به این امر

وی استفاده از ظرفیت مردمی، استفاده از خلاقیت و ابتکارات و توجه به پروتکل های بهداشتی را از نیازهای مهم عنوان کرد و گفت: در این طرح بیش از 25 هزار بسیجی آموزش دیده و در 50 عنوان به ارائه خدمات نقش آفرینی می پردازند.

کریمی افزود: همچنین تداوم حرکت کمک های واقعی در قالب توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام 20 هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام 500 هزار تن توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه شعار یادبود و محوریت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی همانند سال گذشته است، گفت: برنامه های این روزها با رویکرد مردمی و تبیین این شعار و پربار اجرا می شود. محتوا.» با توجه به هفته بصیرت و مقاومت، بیش از 2000 برنامه در استان مرکزی مورد هدف قرار گرفته است و رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه ها حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به سالروز درگذشت وکیل، حکیم، اندیشمند، فیلسوف برجسته و پیشوای آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی، ادامه داد: جامعه اسلامی بود و این روزها فرصت خوبی است. برای توضیح این شخصیت بزرگ. .

وی خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی در زندگی خود به برکت خود با اقدامات زیربنایی در عرصه علم و ایمان، جمع زیادی از جوانان را با هویت انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) و سیره مقام معظم رهبری آشنا کرد. و بسیاری از توطئه های دشمنان، جوانان را از انحراف فکری و اعتقادی خنثی کرد و به همین دلیل است که امروز باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و ماهیت این عالم برجسته را برای مردم به ویژه جوانان تبیین کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید