ایران امروز رویکرد تدافعی و رویکرد تهاجمی با دشمنان دارد/ انقلاب اسلامی با حمایت ملت در منطقه پیشروی می کند.


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854847

مسائل سیاسی در گفتگو با کارشناسان مطرح شد.

امروز ایران با رویکرد تهاجمی به سرزمین دشمن آمد و انقلاب اسلامی با حمایت ملت در سراسر منطقه در حال پیشروی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دنیایی که نیروهای سلطه گر از کمترین اخلاق و انسانیت برخوردارند و ترسی از حمله به کشورها و کشتار مردم بیگناه ندارند، توسعه صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این نیروها قدرت کشور را حس نمی کنند. سن ما ارائه نخواهد شد

همه اقدامات سیاسی، دیپلماسی، روابط فرهنگی و اجتماعی می تواند در تحقق پدیده ها نقش داشته باشد، اما تاثیر اصلی که باید به آن توجه کنیم قدرت جوانان رزمنده ماست، دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر دست به اقدام نظامی بزند. علیه ایران پشیمان است.


استفاده از تاکتیک ها و روش های جدید نظامی در برابر تهدیدات جدید یکی از الزامات نیروهای مسلح هر کشور، دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس بازدارندگی و ایجاد امنیت مثال زدنی در کشور ما تعیین می شود. کشور.


توقیف نفتکش های یونانی دلیلی بر اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است. یکی از پیام‌های این اقدام ایران از جمله یونان و درس‌های نگرفته، اقتدار دریایی ایران در جهان است که به طور خاص شناخته شد، به دشمنان ایران بفهماند که ایران برای دشمن متاسف خواهد شد و به پیروزی همه‌جانبه‌ای دست خواهد یافت. امنیت و منافع آن در حال و آینده.


امروز ایران با دشمنان خود رویکرد تهاجمی را در پیش گرفته است و انقلاب اسلامی با پشتوانه ملت در سرتاسر منطقه در حال پیشروی است، بدانید دوران بزها به پایان رسیده است.



هم دفاع و هم تهاجم در مقابل دشمن از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است.


معتبه میر کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پس از اتفاقات چند روز اخیر از جمله ترور فرمانده جوخه کشتار موساد در انتقام از سپاه شهید هدی در تسخیر دو کشتی یونانی. و هک سیستم های بورس اسرائیل به تلافی هک سیستم های شهرداری تهران راه اندازی و فعالیت می کنند.


وی افزود: رهبری سال گذشته در سالروز وفاداری تاریخی نیروی هوایی به امام خمینی (ره) در 18 بهمن 1357 در دیدار جمعی از فرماندهان هوانیروز و پدافند هوایی، غافلگیری غافلگیری را نقطه عطفی خواندند و تاکید کردند. با بیان اینکه عامل ماندگاری، تداوم و تأثیرگذاری این حرکت عظیم و تاریخی یک کار رسانه ای است و روایت مناسب این ماجرا بر اساس چارچوبی هنری است، گفتند: این تلفیقی از تمرکز بر وظیفه فوری و قطعی است. از جهاد».


این کارشناس مسائل سیاسی به سه نوع حمایت اشاره کرد: حفاظت غیرعامل; یعنی کشور توانایی دفاع از خود در برابر تهاجمات، حفاظت قوی را ایجاد می کند. یعنی کشور باید زمینه های نظامی و دفاعی را به گونه ای سامان دهد که دشمن نتواند نفوذ ارضی و دفاع تهاجمی داشته باشد. یعنی اگر به کشوری حمله شود، آن کشور نه تنها دفاعی قوی دارد، بلکه بلافاصله تلافی می کنند و با پشیمانی وارد عمل می شوند.


وی ادامه داد: در اینجا منظور ما دفاع تهاجمی است، در این دفاع اگر مورد حمله و حمله قرار می گیرید، تنها به دفاع تکیه نمی کنید. یعنی هم دفاع و هم درگیر شدن، این یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است.


«در تهاجم ترکیبی که سال گذشته رهبری گفت، شامل ترکیبی از نبردهای متعارف، غیرمتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی و طیف وسیعی از ابزارهایی بود که به‌طور متقارن یا نامتقارن در نبردهای غیرخطی استفاده می‌شد.» «هر جزء از جنگ هیبریدی. می تواند مکمل و پیشبرد اهداف سایر اجزا باشد.


وی افزود: بنابراین همانطور که وقایع اخیر و اسناد و مدارک تاریخی نشان می دهد، زمانی که کشور ما با تهاجم غرب و دشمنان آن مواجه شد، خلاقیت بیشتری در دستیابی به اهداف خود داشت و از دشمنان متجاوزتر شد.


این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز برای مقابله با تهاجمات دشمن و تحریف واقعیات، دستاوردها، پیشرفت ها و اقدامات حماسی نظام اسلامی توسط دشمنان نیازمند حرکت تدافعی و تهاجم ترکیبی متمرکز بر اقدام فوری هستیم. و الزام قطعی به جهاد «هوشیاری و هوشیاری کامل فرماندهان و مسئولان ذیربط و در نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجمات دشمن.

پاسخ به قتل شهید صیاد هدی حمله پهپادی به اسرائیل بود

محمدجواد سجادی کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: قتل شهید صیاد هدی یکی دیگر از جنایت های صهیونیست های خبیث بود. دریافت کردند.

وی افزود: شهادت شیخ پاسدار صیاد هدی توسط عوامل موساد بسیار شبیه به کشتار دانشمندان هسته ای در گذشته است. در تلافی، نیروهای مقاومت در مناطق عراقی اربیل کار بزرگی انجام دادند و کل موساد را در یک حمله پهپادی کشتند.

وی ادامه داد: همه این اقدامات در اربیل عراق انجام شد و نشان از قدرت مناطق ایران اسلامی در منطقه داشت.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمنان و صهیونیست ها باید بدانند که اگر بخواهند کوچکترین اشتباهی در قبال ایران مقتدر و شهید از نیروهای ما بکنند، بلافاصله با آنها برخورد می شود که باید در تاریخ ثبت شود، هرگز فراموش نمی کنم.

سجادی گفت: به گفته سردار شهید سلیمانی ما امت شهیدپرور و امام حسین(ع) هستیم و برای کشته شدن در راه انقلاب، امام و آرمان هایش بدون ترس وارد میدان می شوند و با دشمنان مواجه می شوند. “

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند در هر کجای این گیتی که باشند از شر نیروهای حزب الله در امان نخواهند بود.

وی افزود: همه دنیا باید بدانند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران یک قدرت فرامنطقه ای است و هیچ گاه از شر نیروهای مقاومت چه در عراق، چه سوریه، چه در یمن و چه در نیروهای صهیونیست و عوامل آنها در امان نخواهند بود.

رئیس مؤسسه شهید تهرانی مقدم سیستان و بلوچستان گفت: کشورهای همسایه مانند عراق نباید پایگاهی برای نیروهای صهیونیستی داشته باشند و این محل فساد ایجاد شده در اربیل باید از بین برود و از بین برود، بنابراین آسیب های بیشتری بین دو ملت وجود دارد. و عراق نباید اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید