دشمن با اغتشاش سعی در کند کردن پیشروی ایران دارد/خط ملت از شورشیان جداست

وی با بیان اینکه ویژگی شروع ناآرامی و هرج و مرج این است که ایران را به چالش های داخلی مشغول می کند، گفت: با وجود هرج و مرج در کشور، سرمایه گذاران خارجی که قصد سرمایه گذاری در ایران را به عنوان یک کشور امن دارند، تردید خواهند کرد و در زمینه تجاری کشور تردید خواهند کرد. درآمد را می توان به چالش کشید. صنعت گردشگری به دلیل فضای ناامن با مشکلاتی مواجه است و همه اینها دست به دست هم می دهد تا چالش هایی را برای کشور ایجاد کند که می تواند سرعت پیشرفت کشور و روند صعودی را در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … کاهش دهد. و همان دشمن است بعد هدف است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمن هر روز به دنبال بهانه ای برای راه اندازی ناآرامی های مختلف قومی، مذهبی و اجتماعی و دامن زدن به بحث های اختلافات جنسیتی از جمله ورود زنان به ورزشگاه و بحث حجاب است که یکی از آن ها مرگ مهسا بود. امینی این می تواند باعث ایجاد شکاف چند بعدی شود که به شکل قابل قبولی مدیریت شد.

برزگر افزود: دشمن به دنبال افزایش شکاف های اجتماعی در بین ملت ایران است تا جمهوری اسلامی را به چالش بکشد، به همین دلیل است که مقام معظم رهبری می فرمایند مسئولان کشور نباید از مشکلات اصلی کشور غافل شوند، این فتنه ها می گذرد و سیستم امنیتی و اطلاعاتی حاکم است. آن و مسئولان کشور باید به مشکلات اصلی کشور رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از فتنه گران جدا شده است، تصریح کرد: دشمن فکر می کند با جنگ روانی و جنگ نرم می تواند ملت ایران را به کف خیابان بکشاند، اما تعداد کم شورشیان نشان می دهد که ملت ایران جدا از فتنه گران جدا شد و با اینکه به برخی اقدامات و مصوبات معترض است، با سرنگونی نظام اسلامی کاملا مخالف است و جایگزینی جز جمهوری اسلامی نمی شناسد.

این کارشناس سیاسی افزود: اینکه مردم ایران اقدامات فتنه گران و فتنه گران را محکوم می کنند و به فراخوان های دشمن برای پیوستن به فتنه گران بی اعتنایی می کنند و به دنبال کار خود هستند نشان می دهد که با فتنه و براندازی زاویه دارند و همراهی نخواهند کرد. آنها را

وی با بیان اینکه این فتنه ها می تواند به فرصتی برای کشور تبدیل شود، افزود: فتنه گرچه ممکن است خسارات اقتصادی، اجتماعی و جانی برای کشور به همراه داشته باشد، اما اگر باعث ایجاد برخی سازمان ها و نهادها و در اداره کل کشور شود، به نتیجه برسد. نتیجه گیری اینکه ایرادات و ضعف های نظام آموزشی، فرهنگی و رسانه ای باعث شده است که جوانان ما فریب دشمن را بخورند و به آشوب روی آورند و این سازمان ها برای رفع آن تلاش کنند و این آشوب ها می تواند به فرصت تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید