دشمن سعی دارد با منحرف کردن جوانان موتور انقلاب را خاموش کند


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908050

محمدی موتور انقلاب اسلامی را جوانان می داند و می گوید: دشمن با انحراف جوانان سعی دارد موتور انقلاب را خاموش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان محمدی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز با تاکید بر لزوم جهاد تبیینی برای آگاه سازی نسل جوان از نقشه های مخرب دشمنان اظهار داشت: باید با جهاد تبیینی اذهان این نسل را متوجه توطئه های دشمن کنیم. .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش آموزان بسیجی ما شبکه گسترده ای را در استان ایجاد کرده اند و در صورت اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با هدف بسیج دانش آموزان فراگیرتر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی با اشاره به تدارک و اجرای 400 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در هفته بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: عطرافشانی بر مزار شهدای دانش آموز، دیدار با خانواده این شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ، برگزاری جشنواره سرود دانش آموزی. برگزاری اردوی راهپیمایی های پیشرفت، برگزاری جلسات اتاق فکر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجتماع دختران دهه 80، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شهری و روستایی از ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی برنامه های این اداره کل با هدف بصیرت افزایی و ایجاد فضای آگاهی برای دانش آموزان است.

محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز کشور خاطرنشان کرد: از این تعداد 820 شهید دانش آموز متعلق به استان کرمانشاه هستند که مایه مباهات و مباهات مردم این استان هستند.

وی موتور انقلاب اسلامی را جوانان دانست و ادامه داد: به همین دلیل دشمن با منحرف کردن جوانان سعی در خاموش کردن موتور انقلاب دارد و به همین دلیل از طریق فضای مجازی به دنبال آلوده کردن ذهن دانش آموزان ما هستند.

محمدی با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی در تمامی مدارس استان به صدا درآمده است، تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال از حساسیت ویژه ای در بین دانش آموزان و معلمان برخوردار است که قطعاً با حداکثر توان به نمایشی ویژه از وحدت و همبستگی ملی تبدیل خواهد شد. مشارکت این گروه و تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام و شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید