تشریح علت تحریم خبر راهپیمایی ۲۲ باخمن در رسانه های غربی/ جنگ ادراکی و شناختی شکل جدیدی از جنگ نرم برای منحرف کردن اذهان مردم است.


زمان: 08:57
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808920

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: جنگ ادراکات و فعالیت شناختی یک جنگ نرم سازمان یافته و پیچیده است. قربانیان آن با ایستادگی در برابر هویت خود و تبدیل شدن به پیاده نظام دشمن هویت جدیدی یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست وبینار با مردم استان ایلام با اشاره به 31 بهمن ماه گفت: جامعه ای در ابعاد مختلف مانند انقلابیون. روحیه و نشاط مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نشان داده است که شکست بی چون و چرای یاران جمهوری اسلامی پس از 43 سال توطئه و جنایت و خیانت و عصیان واقعیتی انکارناپذیر است.

وی گفت: ملت ایران با وجود جنگ همه جانبه و همه جانبه دشمن به ویژه جنگ تبلیغاتی و رسانه ای از یک سو و محدودیت های تاج و تخت و سردی هوا و بارش برف و باران در برخی نقاط کشور دیگر همه محاسبات در جبهه یک بار دیگر استکبار و نهضت ضدانقلاب را زیر پا گذاشتند و دنیا را متحیر کردند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) افزود: رسانه های خارجی نتوانستند از حضور مردم ایران چشم پوشی کنند و مجبور شدند به حضور گسترده مردم در 31 اسفند سال جاری در بچمان اعتراف کنند.

سردار کریمیان: وی به تلاش رسانه های ضدانقلاب برای بی تفاوتی و کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 باخمن اشاره کرد و گفت: از دهه 90 تا نسل اول انقلاب شکست خوردند.

وی افزود: رسانه هایی که یک سال تلاش می کردند با انواع ترفندها مردم را از سیستم خود منصرف کنند، اغلب پس از شکست پروژه خود سکوت اختیار کردند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: پیام اصلی حضور مردم انقلابی ایران در صحنه پس از 43 سال علیرغم همه گلایه ها و نارضایتی ها از برخی اقدامات و مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که پیوند بین ملت و انقلاب اسلامی، امام و رهبری و راه شهدا پیوندی عمیق و ناگسستنی است.

سردار کریمیان تصریح کرد: معنای این حضور پرانگیزه و هدفمند با بیان جوانان برای ادامه راه امام و شهدا تا امام فرزانه انقلاب اسلامی این است که حقیقت انقلاب اسلامی با همه آرمان ها، اهداف و اهدافش. شعارها، از نسل اول تا جوان و نسل آینده کشور حرکت کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع جنگ ادراکی و شناختی یک جنگ نرم سازمان یافته و پیچیده است که قربانیان آن با رویارویی با هویت خود و تبدیل شدن به نیروهای پیاده دشمن هویت جدیدی پیدا کرده اند. در علوم نظامی فیلم های مقایسه ای، انیمیشن ها، بازی ها، فیلم ها و… نشان دادن رفتار کشورمان و دستاوردهای غرب که توسعه کشور را دست کم گرفته و رفتار را گزینشی انتخاب می کنند و غرب را پیشرفته و بی عیب می دانند. این موضوع ضرورت جهاد تبیین را مطرح کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید