دشمن در جنگ شناختی و ادراکی به دنبال فریب جوانان است


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903218

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و ادارات کل کشوری استانداری بوشهر:

حیدری گفت: دشمن به دلیل افزایش چشمگیر توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی با روش های خشن ناامید شده و برای رسیدن به اهداف خود در جنگ شناختی و ادراکی به دنبال تغییر نرم اولویت ها و ایجاد شبهه در مردم است. ذهن، به ویژه برای جوانان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید حیدری مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و ادارات کل استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار متشکرم وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی برای حمایت از جنگ شناختی و ادراکی علیه جمهوری اسلامی ایران و پیگیری راهبردهای خصمانه علیه کشور عزیزمان اقدامات گسترده ای انجام داده است.

حیدری همچنین افزود: با توجه به افزایش چشمگیر توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، دشمن از رویارویی نظامی و استفاده از روش های خشن ناامید شده و برای دستیابی به اهداف خود در جنگ شناختی و ادراکی اقدام می کند. به دنبال تغییر نرم در اولویت ها و ایجاد شک و تردید در آگاهی مردم به ویژه جوانان است.


8365batch 1Q5A9736 خبر خاکستری

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و ادارات کل استان بوشهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها رویکردها و راهبردهای دشمن در این راه جنگ را برای اقشار مختلف تشریح و بر لزوم هوشیاری و بصیرت تاکید کردند. به همین دلیل است که امروز می بینید که برخی از افراد آشوبگر و تخریب اموال عمومی، بصیرت و هوشیاری لازم را نسبت به اهداف دشمن نداشتند.

حیدری بر لزوم تلاش همه اقشار برای جهاد تبیین برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری و به عنوان یکی از روش های مقابله با جنگ ادراکات تاکید کرد و گفت: در بحث جهاد تبیین باید گسترده باشد. برای اینکه بتوانیم خدمات ارزنده ای را که در نظام مقدس جمهوری است ارائه کنیم، باید اسلام را به مردم معرفی کنیم و مسیر پیشروی انقلاب ایران را به قله های پیشرفت ببریم.

این مسئول گفت: همه رسانه های داخلی جمهوری اسلامی ایران باید از تمام ظرفیت و توان خود برای توسعه و گسترش فرهنگ تبیین جهاد در بین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید