فضای مجازی در جنگ ادراکی بستر دشمن شده است/بعد معنوی زیارت ها در حال فراموشی است.


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909166

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: اگر جهاد تبیین به درستی انجام می شد، دشمن توانایی جنگ ادراک علیه نظام و ملت ایران را در فضای مجازی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس حج و زیارت کشور بر توجه به نیازهای مسافران در سفرهای زیارتی تاکید کرد و اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود که آسایش و رفاه حال مسافران باشد. از آنجایی که مردم در این سفرها مورد احترام هستند و روحانیون همراه آنها، جلساتی را در بین مسافران برای تبیین مسائل جاری و دینی تشکیل می دهند.

وی افزود: باید برای تقویت مبانی دین و مسائل دینی در ذهن مسافران برنامه ریزی درستی انجام شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: امروز نیاز به تبیین مسائل سیاسی برای مردم به شدت احساس می شود و باید علاوه بر اهمیت دادن به احکام و شئون دینی، مسائل جاری و مهم سیاسی نیز روشنگری شود.

ناصری با اشاره به اینکه تأثیر زیارت بر روح و قلب زائر باید احساس شود، خاطرنشان کرد: زائر بازگشت از زیارت ابتدا باید تأثیر این سفر معنوی را در اعمال و رفتار خود درک کند اما متأسفانه زائران جنبه معنوی را فراموش می کنند. از سفر آنها

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما در تبیین مشکلات انقلاب جوانان اشتباه کردیم و اگر گام دوم انقلاب را به درستی برای جوانان و نسل جدید تبیین می کردیم امروز شاهد حضور نبودیم. نسل جدید در تحولات اخیر

امام جمعه یزد بر لزوم تربیت دینی نسل جدید تاکید کرد و تصریح کرد: جامعه و خانواده ها نباید در زمینه تربیت دینی نسل جدید کوتاهی کنند و بدانند که این امر شخصیت و ذهنیت کودک را در آینده شکل می دهد. .

ناصری با اشاره به ضرورت تبیین گام دوم انقلاب برای مردم به ویژه نسل جدید، گفت: اگر جهاد تبیین به درستی انجام می شد، دشمن در فضای مجازی توان جنگ افراطی علیه مردم را نداشت. نظام و ملت ایران اما به دلیل عملکرد ضعیف ما در جهاد تبیین شاهد تغییر نگرش و تفکر نسل جدید در فضای مجازی هستیم.

وی افزود: فضای مجازی قدرت تفکر و شناخت را از فرزندان ما گرفته است و لازم است هر چه زودتر نسل جدید را روشن کنیم.

سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور نیز با اشاره به حضور گسترده زائران یزدی در سفرهای زیارتی و زیارتی گفت: سازمان حج و زیارت کشور تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای زائران به ویژه زائران به کار گرفته است. زائران از سوار. پاسخ دادن

وی افزود: با توجه به تقاضای زیاد زائران یزدی برای افزایش مدت زمان بازدید از اماکن مذهبی، برنامه سفر 5 روزه در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم شاهد تحولات خوبی در زمینه تشرف زائران باشیم. اماکن مقدس به زودی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید