دشمن از جنگ سخت به جنگ شناختی و ادراکی تبدیل شده است


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907472

حجت الاسلام وحدانی با اشاره به هجمه های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از جنگ سنگین به جنگ شناختی و ادراکی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امام جمعه دهدشت در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: امروز در یک جنگ همه جانبه فرهنگی و رسانه ای با دشمن هستیم. باید برای این مشکل برنامه ریزی کرد.»

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: دشمن به جنگ فرسایشی روی آورده است و ماجرای حمله تروریستی شاهچراغ ناتوانی دشمن را در ابعاد مختلف آشکار کرده است، اما باید دید چرا به این نقطه رسیده ایم که امروز دشمن آیا تلاش می‌کند کشور را به جنگ فرسایشی وادار کند؟»

وی تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند که در جنگ تن به تن شکست آنها قطعی است و جنگ نظامی وحدت درونی ایجاد می کند، اما جنگ شناختی مخرب وحدت است و لذا به جنگ ادراکی روی آورده اند.

وحدانی فر، یأس، ناامیدی و بن بست را از ابزارهای جنگ شناختی دشمن برشمرد و ادامه داد: کسانی که دنبال دشمن می روند و در سرزمین دشمن بازی می کنند، آیا زوزه گرگ ها را نمی شنوند؟

وی با تاکید بر اینکه انتقام شهدای شیراز گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: به زودی در سرزمین خودشان سر و صدا و فریاد دشمن را بلند خواهیم کرد و دنیا نظاره گر خواهد بود.

وحدانی فر گفت: امروز با جوانان انقلابی قلب جهان را با ارزش های اسلامی تسخیر کرده ایم و روز به روز درخت اسلام قوی تر از گذشته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید