دشمن در بستر فضای مجازی به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه است/ جوانان مردم را با ظرفیت شهر آشنا کنند.

ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800274

زاهدی گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش هستند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کنند، لذا نیازمند حضور جوانان و نوجوانان در عرصه رسانه و فضای مجازی علاوه بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبری است. به گونه ای که دشمن نتواند یأس و ناامیدی را در جامعه برانگیزد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; مهدی زاهدی یکی از اعضای شورای فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش هستند تا مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند، لذا جوانان و نوجوانان را از مردم می طلبد. منویات مقام معظم رهبری باید به گونه ای عمل کند که دشمن نتواند فضای یأس و ناامیدی را در جامعه ایجاد کند.

وی افزود: شهرستان تربت حیدریه در عرصه های مختلف فرصت های بسیاری دارد و رسانه ها و بستر فضای مجازی می توانند به گونه ای نقش آفرینی کنند که مردم به آینده و شهر خود امیدوار باشند و سرمایه گذار و در نتیجه گردشگر را جذب کنند.

زاهدی گفت: در همین شهرستان تربت حیدریه 12 هزار دانشجو در 8 دانشگاه تحصیل می کنند و بسیاری از شهرستان های این استان از این ظرفیت برخوردار نیستند اما از سوی دیگر ظرفیت های بسیار متنوعی در زمینه گردشگری و تفریح ​​و صنایع دستی و همچنین نیروی کار مستعد و مستعد وجود دارد. ما قدرت استفاده از آنها را داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه گفت: یکی از آسیب های تربت حیدریه القای این است که این شهر در حوزه های مختلف ظرفیت ندارد در حالی که فرصت ها، استعدادهای زیادی داریم. و پتانسیل هایی که نتوانستیم به خوبی انجام دهیم.» افراد را توضیح و معرفی کنید.

وی افزود: زمانی که نتوانیم مردم شهرمان را نسبت به توانمندی هایشان قانع کنیم، مطمئناً هیچ فردی از بیرون در شهر سرمایه گذاری نمی کند، بنابراین از جوانان و نوجوانان می خواهد که ظرفیت های شهر را در بستر فضای مجازی ارائه دهند. “

زاهدی خاطرنشان کرد: فضای مجازی نیز دارای توانایی های منفی است که به بنیان خانواده آسیب وارد می کند، اما از سوی دیگر ظرفیتی در اختیار هرکسی است که بتوانیم به درستی مدیریت کنیم.

وی افزود: در کمیته فرهنگی شورای شهر و در برنامه ای به نام تربت سربلند هر هفته ظرفیت ها و افراد موفق را ارائه می کنیم و انتشار این مطالب به شناسایی دیگر چهره ها کمک می کند.

مرکز رسانه ای، علمی و فرهنگی شهید مجید حجتی ظهر امروز در تربت حیدریه با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

در مجموعه رسانه ای، علمی و فرهنگی شهید مجید حجتی، شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، نهضت سواد رسانه ای، مرکز تحلیل و اخبار و رسانه، شورای تریبون و گروه های کاف فرهنگی و هنری و مدرسه.

این مجموعه علاوه بر تولیدات رسانه ای و خبری لوکس، تولیدات چندرسانه ای از جمله موزیک ویدئو، تصاویر متحرک، اینفوگرافیک، انیمیشن، بازی، پوستر، مستند و فیلم و همچنین آموزش در زمینه های مختلف را تولید می کند. افراد با رسانه، محصولات لوکس و سواد رسانه ای و همچنین تجارت مجازی آشنا می شوند.

شهید مجید حجتی اولین خبرنگار صدا و سیمای خراسان رضوی این حماسه غرور آفرین را از تربت حیدریه در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان دلیر اسلام بازگو کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید