هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین نسل جوان است/ مدرسه شهید سلیمانی الگویی برای همه مدیران


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807803

سردار قدم سیدالشهدا گفت: سردار سلیمانی سال هاست با روحیه جهادی در میدان بوده و امروز همه کارکنان باید از این روحیه درس بگیرند تا در خدمت موفق باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر ایران، سردار احمد هادم سیدالشهدا ظهر امروز در راهپیمایی 22 بخمن در بروجرد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با سربلندی و اقتدار سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشت و نشان داد که بحران ها و توطئه های دشمن برای پیشرفت ایران نیست. ممکن است بشکند.

وی افزود: اقتدار و پیشرفت ایران عزیز در حدی است که در عرصه موشکی و پهپادی بسیار توانمند است و هیچ کشوری جرات ایستادگی در مقابل ایران را ندارد و هر روز که می گذرد اقتدار و موفقیت ایران را رقم می زند. در حال افزایش.

فرمانده سپاه کربلا گفت: با وجود همه آشوب‌ها، جنگ‌ها، توطئه‌ها و بحران‌هایی که دشمن در طول این سال‌ها برای کشور ایجاد کرده است، اما بحمدالله رهبر معظم انقلاب و حضور مردم نتوانستند از صحنه خارج شوند. هر چیزی از آن. زمین. «گرفتن.

سردار هادم سیدالشهدا با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن گسترش ناامیدی در بین مردم به ویژه نسل جوان و ناکارآمد ساختن نظام است. . هدف از هر جهت می آید، اما امروز ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری از جمله چهارمین قدرت نظامی جهان را به دست آورده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از گام اول انقلاب وارد مرحله تمدن سازی شد و در گام دوم انقلاب با سربلندی حرکت کرد و در این راستا با پیروی از ولایت روحیه جهاد و شهادت طلبی را به وجود آورده است. ملت ایران در این راه قوی تر است. یک قدم بردار.

وی با تاکید بر اخلاق حسنه در جامعه گفت: اخلاق پسندیده بسیاری از مشکلات جامعه را کاهش می دهد که در آیات و روایات به آن بسیار سفارش شده و باید در ترویج اخلاق نیک در جامعه تلاش کرد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمن در جنگ نرم خانواده را مورد هدف قرار می دهد و با تبلیغات مسموم می خواهد بین خانواده ها شکاف ایجاد کند که در این راستا معنویت در بین خانواده ها ترویج شود.

سردار هادم سیدالشهدا با اشاره به نقش سردار سلیمانی و جهادگران در ریشه کن کردن داعش گفت: رزمندگان زیادی از سراسر دنیا به فرماندهی سردار سلیمانی به میدان نبرد آمدند و داعش را شکست دادند که این کار از روی استکبار انجام شد. “

وی خاطرنشان کرد: هدف استکبار این بود که از داعش نه تنها برای نفوذ در افکار و عقاید استفاده کند، بلکه نیروهایی از ایران، سوریه، عراق و لبنان دور هم جمع شدند و داعش را نابود کردند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت: خدمت در این مدرسه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید