ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم یکی از راهکارهای دشمن است/ مشکلات اقتصادی در سال آینده کاهش می یابد


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811152

حجت الاسلام خطیب گفت: ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم یکی از راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از این طریق است، اما با توجه به رهبری قوی و شعور ملت ایران قطعاً چنین توطئه هایی کارساز نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب پنجشنبه شب با حضور در مسجد جوادالائمه (ع) پادادشهر اهواز، اظهار داشت: طرح ابراهیم برای تامین امنیت ویژه متحدان آمریکا تا رژیم صهیونیستی به نحو موثری در منطقه طراحی شده است.

وی افزود: در طول اجرای این طرح تلاش های زیادی برای تضعیف امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی صورت گرفته است اما همانطور که می بینیم ایران با قدرت بیشتری به سمت منافع خود و متحدانش حرکت می کند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه امنیت رژیم صهیونیستی به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی رو به افول است، گفت: شرکت کنندگان در طرح آبراهام باید بدانند که رژیم صهیونیستی قادر به تامین امنیت خود و متحدانش نیست. شما نمی توانید آنها را ارائه دهید.

حجت الاسلام والمسلمین حاطب ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در شرایطی است که نه تنها نمی توان آن را تضعیف کرد بلکه قدرتمندتر از گذشته شده است. به همین دلیل هرگونه تغییر در منطقه باید به نفع ایران باشد وگرنه امکان پذیر نخواهد بود.

وی امنیت امروز جمهوری اسلامی را مرهون تلاش های شهدا و مردم شریف ایران دانست و گفت: امنیت دستاوردی است که مردم ما در آن نقش انکارناپذیری دارند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صدد توطئه هستند، افزود: ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم یکی از راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، اما از طریق مردم، اینگونه توطئه ها قطعاً انجام می شود. کار نمیکند.

حجت الاسلام والمسلمین حاطب افزود: باید توجه داشت که دشمن تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد جنگ ادراکی، شناختی، رسانه ای و مجازی علیه ملت ایران به کار می گیرد تا جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

وی به برخی تخلفات دشمن از مطالبات حقوق بشری اشاره کرد و گفت: دشمن سعی دارد مطالبات مردم را به نفع خود مصادره و رسانه ای کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اعمال تحریم های سرکوبگرانه علیه جمهوری اسلامی افزود: با این حال فروش نفت در کشور در دولت فعلی افزایش یافته و این حمایت از برنامه های دولت برای کاهش مشکلات اقتصادی است.

وی ادامه داد: دولت برای حل اکثر مشکلات کشور در بودجه سال آینده راهکارهای عملی پیش بینی کرده و پیش بینی می شود در سال آینده این مشکلات کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: اجرای دولت در حوزه بهداشت و درمان امسال با موفقیت چشمگیری همراه بوده است و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته این روند در سال آینده با جدیت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید