دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است/ امید دادن به جامعه مهم است، حقایق باید گفته شود تا دشمن زیر و رو نشود.


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910141

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است، کار دشمن افزایش مشکلات است، امید بخشی در جامعه مهم است، باید حقایق گفت تا از وارونه شدن دشمن جلوگیری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نیکونام امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است، کار دشمن افزایش مشکلات است و می خواهد از هر موضوعی استفاده کند. جامعه را واژگون کن.» تا مردم را گیج و بترسانند، که نباید بترسیم و همیشه کسانی هستند که به مردم امید بدهند.

وی با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن تقلب کرد، گفت: امید دادن به افکار عمومی مهم است، باید از حقایقی مانند نظام قوی، دانش و… صحبت کرد. در ایالت

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بزرگ نمایی های دشمنان گفت: دشمن با اضطراب چند نفر می خواهد نشان دهد که مردم از نظام جدا شده اند در حالی که اینطور نیست، در 22 آبان عده ای آمدند. در حالی که همه حامیان نظام جمهوری اسلامی نیامدند به صحنه، دشمن از این جمعیت عظیم غافلگیر و وحشت زده شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به قدرت دفاعی بالای کشور گفت: در چند روز گذشته موشکی تولید شد که شاید تا دهه ها دشمنان نتوانند به این فناوری دست پیدا کنند. دشمن این حرف ها را نمی زند و می خواهد بچرخد که دشمن را بترساند و واقعیت ها را مطرح کند.

نکونام خطاب به جوانانی که این روزها تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفته اند، تصریح کرد: اقدامات شیطانی دشمنان جز غارت فرهنگ و منابع و تحقیر ملت، دشمنانی که به دنبال آن هستند، نتیجه ای جز غارت فرهنگ و منابع نداشته و نخواهد داشت. کشور را با پرچم های مختلف تقسیم کنند و تحت حمایت همه جانبه گستاخ ها هستند و همه عقب ماندگی های کشور به خاطر آنهاست.

امام جمعه شهرکرد در پایان افزود: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و برادران و خواهرانی دارید که برای سربلندی این کشور زحمت کشیده اند. ایران راه خود را به سوی کمال یافته است و این تلاش برادران و خواهران شماست تا مبادا اقدامات عاطفی و عاطفی شما جوانان از زحمات برادران و خواهرانتان کم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید