دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918282

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و ناامیدی در مردم است، گفت: امروز وظیفه داریم جهاد را تبیین کنیم. الحمدلله علما و روحانیون عزیز می توانید در عرصه جهاد و نهضت روشنگری اقدام کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه پلیس در ایام و موقعیت های مختلف نقش و مأموریت مهم و موثری دارد، گفت: پلیس خادم مردم است؛ نیروی انتظامی خادم مردم است. امروز نیروی انتظامی کشور نقش کارآمد و موثری را در جامعه ایفا می کند و باید قدردان این نعمت و توفیق خدمت بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که شبانه روز خالصانه و ایثارگرانه به مردم خدمت می کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی از مرز تا مرکز در صحنه های خدمت رسانی به مردم بی وقفه و ایثارگرانه تلاش می کنند. آنها به این خدمات افتخار می کنند.

سردار اشتری ادامه داد: پلیس در همه زمان ها و مکان ها حافظ جان، مال و ناموس مردم است و امروز هم می بینیم که در حفظ امنیت کشور نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح در دانشکده افسری و افسری امام حسن مجتبی (ع) گفت: توفیق حضور مقام معظم رهبری در این مراسم و حضور گرانقدر و فرزانه ایشان را داشتیم. پدرانه و از حضرتش فضل گرفتیم. بیانات مقام معظم رهبری در این مراسم برای مردم و نیروهای مسلح بسیار الهام بخش و مفید بود.

سعی دارد اذهان عمومی را سردرگم کند

این مقام انتظامی با اشاره به فتنه های اخیر در کشور در پی درگذشت بانوی جوان (مرحوم مهسا امینی) تصریح کرد: دشمن در هر شرایطی به دنبال رسیدن به اهداف شوم و دروغین خود است. از این رو درگذشت مرحوم مهسا امینی بهانه ای شد تا به امنیت و آرامش مردم آسیب برسانند و نقشه های خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تشویش اذهان عمومی است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی هدف دشمن تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برهم زدن نظم و امنیت مردم و تضعیف نظم و امنیت مردم است. برهم زدن آگاهی عمومی در همه زمینه ها اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره.

توطئه ای که توسط دشمنان سازماندهی شده است

سردار اشتری یادآور شد: اغتشاش اخیر کاملاً در جهت براندازی نظام هدایت و سازماندهی شده بود، دشمنان با اغتشاشات ساختگی خود به دنبال اغتشاشات خیابانی، تعرض به اموال عمومی و دولتی و غیره بودند که توسط ضدانقلاب، منافقین و منافقین هدایت می شود. چند مزدور موذی ..

فرمانده انتظامی کشور در ادامه با ابراز تاسف از درگذشت تاسف بار مهسا امینی و تشریح این حادثه اظهار داشت: در ساعات اولیه پس از فوت این بانو به بنده اعلام شد که در همان روز در مرز شلمچه او به زائران حضرت از اول اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می کرد. پس از اطلاع از ماجرای مرحومه مهسا امینی با ذکر این که ایشان مانند دخترم هستند، سه دستور ویژه برای رسیدگی جدی به ایشان و اقدام فوری بدون ملاحظات و تجلیل از خانواده آن مرحوم صادر کردم.

سردار اشتری گفت: صراحتاً همکاران ما در نیروی انتظامی کشور بدون ملاحظه موضوع را به طور کامل و دقیق بررسی کردند و با توجه به گزارشات تشکیل شده و نتیجه تحقیقات، هیچ مورد ضرب و شتم در گزارش ها اعلام نشد. “

سردار اشتری تاکید کرد: پلیس متعهد به حفظ جان، مال و ناموس مردم و پاسدار ارزش های والای انقلاب اسلامی است و در انجام وظایف محوله از هیچ کوششی دریغ نمی کند و همچنین امنیت و آرامش مردم را برقرار می کند. مردم.

وی با قدردانی از همکاران انتظامی خود در سراسر کشور در خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمن گفت: خدمت به مردم و حفظ امنیت و آرامش نیت الهی است و از سوی دیگر امنیت مردم نیز خط قرمز پلیس است و هرگز نخواهیم کرد. اجازه ندهید کسانی که امنیت مردم را زیر پا می گذارند آسیبی وارد کنند

بر جنگ ترکیبی و عملیات روانی تمرکز کنید

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان و منکران نظام اسلامی با محوریت عملیات های پیچیده نظامی ترکیبی و عملیات روانی گفت: نیروی انتظامی با اقتدار، قدرت، درایت و در نهایت خداوند، امنیت را حفظ کرد. آنها را به خاطر این بینش برکت بده. از هوش، روحیه جهادی و انقلابی همکاران و همرزمانم سپاسگزارم و به همه نیروهای انتظامی از مرز تا مرکز، خداوند متعال را می گویم.

اشتری با تاکید بر اینکه ما حافظ مردم و امنیت هستیم و تا پای جان برای امنیت این آب و خاک ایستاده ایم، گفت: نیروی انتظامی مردانه برای حفظ امنیت و مردم در میدان عمل ایستاده و نقشه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرد. .

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا وارد شد و هر چه داشت به میدان آورد تا ایرانی قدرتمند و مستقل نداشته باشیم دشمن به دنبال اختلافات قومی، مذهبی و تجزیه طلبانه است اما شکست سختی خورده است. اگر در مقابل مردم ایران و خون شهدا بایستد، شکست خواهد خورد.

پاسداری از ارزش های والای نظام و انقلاب

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است، تصریح کرد: امروز موظف به تبیین جهاد هستیم. الحمدلله علما و روحانیون عزیز می توانید در عرصه جهاد و نهضت روشنگری اقدام کنید.

سردار اشتری ادامه داد: مقام معظم رهبری بر اهمیت جهاد برای تبیین و روشنگری تاکید کردند، یکی از کارکردهای همه ما به عنوان سربازان نرم باید دفاع از ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی و ارائه دستاوردهای انقلاب باشد. نیروهای مسلح

دیدگاهتان را بنویسید