هدف دشمن تشویق روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816768

حجت الاسلام قاسمانی گفت: هدف دشمن ترویج روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حجت قاسمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به شیوه های مختلف دشمنان کشورمان برای ناامید کردن مردم نظام اسلامی و تحقیر دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: آنها با قصه گویی و توسل به روانشناسی پیشرفته سعی در منحرف کردن مردم دارند. و روش های قانع کننده

وی گفت: امروزه فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به ابزار و بستر مهمی برای انتشار شایعات خصمانه تبدیل شده است که با دستیابی به صدها صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای و دریافت کمک های مالی و فکری سعی در موفقیت دارند. مردم و نظام اسلامی و ناامیدی و ناامیدی را در بین مردم رواج دهد.

امام جمعه هوی افزود: افزایش تهاجم فرهنگی و پرورش روحیه ناامیدی به جای نشاط اجتماعی و حس پیشرفت روزافزون کشور و تبدیل امیدهای مردم به نارضایتی از اهداف مهم دشمنان است که مقام معظم رهبری بارها نسبت به آن هشدار داده اند.

حجت‌الاسلام قاسمانی تاکید کرد: بازخوانی دستاوردهای نظام در سال‌های اخیر، ترسیم پیشرفت‌های جامعه از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی، تهمت زدایی و پاسخگویی به سوالات مردم و استخدام جوانان دلسوز و متخصص در مسئولیت‌های مختلف می‌تواند پادزهر مهمی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید